گرمسار;

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در گرمسار

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی 20 اسفند ماه درشهرستان گرمساربرگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محسن ایزدبخش معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت : در راستای توسعه فرهنگ ورزش و نشاط اجتماعی و سلامتی همگانی در بین آحاد مختلف جامعه همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ساعت 8 صبح روز جمعه 20 اسفند از میدان معلم با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش به همراه برنامه‌های مفرح، اهداء جوایز نفیس از جمله جوایز نقدی، ده‌ها دستگاه دوچرخه و صدها جایزه نفیس و ارزنده دیگر است.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در این پیاده روی همگانی گفت: امیدواریم مردم شهرستان گرمسار، ورزشکاران و پرسنل ادارات و سازمانهای و نهادهای دولتی و خصوصی، دانشجویان و اساتید دانشگاه ها با حضور گسترده خود و خانواده هایشان در این همایش علاوه بر برخورداری از مزایای آن بتوانند روزی بیاد ماندنی و پرافتخار برای شهر و استان خود رقم زنند.

ایزدبخش با بیان اینکه این مراسم با هدف افزایش نشاط عمومی، تبیین ضرورت توجه بیشتر به ورزش همگانی و نقش ورزش صبحگاهی در سلامتی، تشویق ‌مردم به تحرک و ورزش کردن جامعه برگزار شد افزود: ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان، تشویق به داشتن زندگی فعال و پویا، ارتقای سلامت مردم، ترویج و توسعه ورزش همگانی و تامین سلامتی جسم و روح بالا بردن روحیه نشاط و تعاون و همکاری از دیگر اهداف برگزاری همایش پیاده روی صبحگاهی است.

وی در پایان افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمسار، هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان گرمسار، فرمانداری گرمسار، صداوسیمای مرکز سمنان و سایر دستگاه‌های فرهنگی اجتماعی نیز در برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی ورزشی مشارکت دارند.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار