تبریز؛

تشییع پیکر ۹ شهید گمنام و یک شهید تازه تفحص شده در تبریز

پیکر ۹ شهید گمنام و یک شهید تازه تفحص شده در تبریز تشیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جانشین فرمانده سپاه عاشورا دراین مراسم گفت: نسل جدید بازوان قدرتمند مقام معطم رهبری هستند و باید این بازو را تقویت و قوی‌تر کنیم.
قادری گفت: این سبک‌بالان که در شب شهادت حضرت فاطمه(س) آمده‌اند، پیام‌آور دوباره عاشورا هستند تا بار دیگر به یاد آوریم که جوانان ما چگونه به فرزند حضرت زهرا(س) لبیک گفتند.
وی با بیان اینکه در اوایل انقلاب مردم با انفاس قدسیه و درایت امام راحل انقلاب مردمی را تشکیل دادند، افزود: این انقلاب چشمان دشمنان اسلام را کور کرده بود و از این رو ایران در طول انقلاب دچار هجمه‌های زیادی از جانب دشمن شد.
جانشین فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمن به دلیل ناتوانی در جنگ سرد با ایران، به جنگ نرم روی آورده، جوانان را هدف قرار داده و سرمایه‌گذاری روی آن انجام می‌دهد، گفت: حضور پرشور جوانان در این مراسم گواه این فکر یاوه دشمن است که نسل امروز از آرمان انقلاب دور شده است در عین حال باید مراقب باشیم.
وی خاطرنشان کرد: اگر به منویات و تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب توجه و عمل کنیم هیچ‌گاه از راه خود منحرف نخواهیم شد.
قادری افزود: نسل جدید بازوان قدرتمند مقام معطم رهبری هستند و باید این بازو را تقویت و قوی‌تر کنیم.
وی تصریح کرد: پیام شهدا برگرفته از دو نکته است که یکی وحدت و دیگری حول محور ولایت است.
جانشین فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: ما باید حرکت خود را پشت سر امت و ولی فقیه مسلمین ادامه دهیم و اگر این مسیر را ادامه دهیم به الی‌الله خواهیم رسید.
وی تاکید کرد: با تاسی به آرمان‌های مطهر شهدا و حرکت پشت سر ولی فقیه مسیر نورانی را ادامه داده و پایدار خواهیم ماند،نسل جدید نیز هیچ فرقی با جوانان اوایل انقلاب ندارند.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار