اهواز؛

پنجشنبه هفتگل میزبان پیکر شهدای گمنام

فرمانده سپاه ناحیه هفتگل گفت: روز پنجشنبه 12 اسفند ماه با حضور اقشار مختلف مردم همزمان با ایام فاطمیه پیکر شهدای گمنام در روستاهای این شهرستان تشییع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛هادی سعادت‌زاده، فرمانده سپاه ناحیه هفتگل اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت  بی بی دو عالم حضرت فاطمه‌زهرا(س) پیکر پاک 2 شهید گمنام در شهرستان هفتگل تشییع می‌شود.

وی تصریح کرد: پیکر مطهر این شهدا همزمان با سالروز شهادت  بی بی دو عالم حضرت فاطمه‌زهرا(س) روز پنجشنبه 12 اسفند ماه از ساعت 8 صبح با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، خانواده شهدای مدافع حرم و جمعی از روحانیون و طلاب علوم دینی در هفتگل تشییع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه هفتگل گفت: تشییع پیکر مطهر این شهدای گمنام از میدان آزادگان (فلکه فرمانداری) آغاز می‌شود و مردم دیار هفت شهید گمنام با این لاله‌های بی‌نشان وداع می‌کنند که پس از برگزاری آئین تشییع، پیکر مطهر شهدای گمنام به بخش رغیوه انتقال می‌یابد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در طول مسیر بخش رغیوه پیکر مطهر این 2 شهید گمنام در چند روستا تشییع می‌شود و مردم عرب زبان این روستاها با لاله‌های بی‌نشان وداع می‌کنند.

سعادت‌زاده در ادامه به معرفی برخی از روستاهایی که میزبان شهدای گمنام می‌شوند پرداخت و عنوان کرد: روستای نمره یک هفتگل نخستین روستایی است که مردم آن پیکر مطهر شهدا را در بر می‌گیرند.

وی گفت: همچنین اهالی خونگرم و میهمان نواز روستای امام صفی نیز همزمان با سالروز شهادت  بی بی دو عالم حضرت فاطمه‌زهرا(س) میزبان پیکر 2 شهید گمنام هستند و این لاله‌های زهرایی را تشییع می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه هفتگل اضافه کرد: همچنین در روز شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) مردم روستای کندک یک در بخش رغیوه هفتگل نیز پیکر پاک 2 شهید گمنام را بر دوش خود تشییع می‌کنند.

وی با اشاره به حضور پیکر مطهر 2 شهید گمنام در روستای سالمیه هفتگل گفت: مردم این روستا نیز چون در مسیر رغیوه قرار دارد پرستوهای سبکبال دفاع مقدس را تشییع می‌کنند.

سعادت‌زاده خاطرنشان کرد: پس از برگزاری مراسم تشییع در شهر هفتگل و روستاهای اطراف، پیکر مطهر این شهدا در محل مشخص شده در روبه‌روی مسجد منطقه رغیوه آرام می‌گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه هفتگل تصریح کرد: شهدای گمنام رغیوه جزو 98 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس هستند که صبح روز چهارشنبه 15 دی‌ماه از مرز شلمچه در شهرستان خرمشهر به خاک ایران بازگشتند و پیکر مطهرشان روز پنحشنبه 16 دی ماه امسال برابر ششم ربیع‌الثانی سال 1438 هجری قمری امسال با حضور پرشور مردم ولایتمدار و خانواده‌های شهدا در هفتگل تشییع شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.