همدان؛

انجام بیش از3500 مورد بازرسی در همدان

رئیس گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه‌ای استان همدان از تعداد 3 هزار و 760 مورد بازرسی در همدان خبر داد.

انجام بیش از3500  مورد بازرسی در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسینعلی نوروزی از انجام 3 هزار و 760 مورد بازرسی طی 10 روز گذشته و جمع‌‌آوری و معدوم‌سازی یکصد مورد ماده غذایی خبر داد و اظهار کرد: برنامه سلامت نوروزی به مدت 45 روز هماهنگ با سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور انجام می‌شود که برنامه‌ریزی‌های فنی مطابق با موارد اعلام شده توسط وزارت بهداشت در نظر گرفته شده است.

نوروزی با اشاره به حضور 138 کارشناس بهداشت در قالب 18 تیم بازرسی و هدفگذاری‌های مورد نظر گفت: اماکن حساس به منظور بازرسی مشخص شده و بازرسی از این اماکن حساس سه بار در طول 45 روز انجام می‌شود، همچنین توجه ویژه‌ای به رصد اماکن بین راهی و پایش منابع آبی وجود دارد.

وی با بیان اینکه در جلسه هماهنگی با اتاق اصناف و درخواست‌ها از اصناف و اتحادیه‌های مرتبط مطرح شد، افزود: هماهنگی‌های لازم با شرکت نمایشگاه بین‌المللی همدان برای برگزاری مناسب نمایشگاه عرضه کالا انجام شده است.

رئیس گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه‌ای استان همدان همکاری و اطلاع‌رسانی با رسانه‌های مکتوب و تشریح برنامه‌ها در رادیو و تلویزیون را از اولویت‌های کاری دانست و اظهار کرد: تنویر افکار عمومی در خصوص رعایت مسائل بهداشتی در سفر موضوع با اهمیتی است.

 نوروزی از اجرای مانور کشوری بخش بهداشت در روز 15 فروردین‌ماه خبر داد و گفت: 15 اسفندماه مانور هماهنگ در دانشگاه‌های علوم پزشکی ویژه بخش بهداشت با مشارکت دستگاه‌های مرتبط با این حوزه برگزار می‌شود و اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌ها و تیم‌های نظارتی بهداشت برای برگزاری مانور و رژه خیابانی انجام خواهد شد.

وی افزود: سامانه 24 ساعته 190 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آماده دریافت اطلاعات است و همکاران مجموعه بهداشت به صورت روزانه سامانه را بررسی می‌کنند.

انتهای پیام/ ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.