تبریز؛

موفقیت گسترش‌فولاد تبریز در بازی‌های خارج از خانه

تیم گسترش‌فولاد تبریز به دنبال کسب امتیاز از تیم پدیده در مشهد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم گسترش‌فولاد در مشهد مهمان پدیده این شهر است.
 
گسترش‌فولاد تبریز این فصل نتایج خوبی را گرفته و آبی‌پوشان تبریزی در رده تیم‌های موفق لیگ به شمار می‌روند.
 
یکی از دلایل موفقیت‌های شاگردان فراز کمالوند نتایج قابل قبول این تیم در بازی‌های خارج از خانه است، به طوری که این تیم در بیرون از تبریز تنها به پرسپولیس نتیجه را واگذار کرده و در دیگر بازی های خود با امتیاز از  زمین مسابقه خارج شده است.
 
همین نتایج مکمل موفقیت‌های این تیم در بازی‌های خانگی شده تا آبی‌های تبریز حتی تا رده پنجم جدول صعود کنند.
 
گسترش‌فولاد سه هفته پیش در مشهد تیم سیاه‌جامگان را متوقف کرده و اولین امتیاز فوتبال تبریز در لیگ برتر را در این شهر کسب کرد. پیامد این موفقیت تیم تراکتورسازی نیز هفته گذشته سیاه‌‌جامگان را مغلوب کرد.
 
حالا گسترشی‌ها در تدارک سومین حمله فوتبال تبریز در مشهد به تیم‌های این شهر هستند تا انتقام سال‌ها ناکامی در این شهر را از نمایندگان فوتبال مشهد بگیرند.
 
بازی رفت دو تیم در تبریز با سه گل به سود تیم گسترش‌فولاد به اتمام رسیده بود، اما بازی سال گذشته در مشهد به سود پدیده ثبت شده بود.
 
تیم گسترش‌فولاد تبریز در این دیدار بازیکن محرومی ندارد.
 
در پایان هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم گسترش‌فولاد تبریز با 30 امتیاز در رده هفتم و پدیده با 22 امتیاز در مکان دوازدهم جدول قرار دارند.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار