اردبیل؛

26 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: 26 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی در نشست مشترک با اصحاب رسانه تصریح کرد: ۵۴ هزار نفر جمعیت در قالب ۲۶ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل هستند.

وی گفت: 4 هزار و ۲۰۶ خانوار تحت پوشش کمیته امداد این استان فاقد مسکن نیستند و در واحدهای مسکونی امانی زندگی می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل افزود: از این تعداد پنج هزار و ۹۵ خانواده در مسکن غیر مقاوم زندگی می‌کنند و هزار و ۵۰۰ خانواده نیز مستأجر هستند.

دشتی متذکر شد: در عین حال 4 هزار و ۲۰۶ خانواده مسکن ندارند و در واحدهای امانی و با در واحدهای فامیل و یا خیرین زندگی می‌کنند.

وی گفت: کمیته امداد استان با وجود محدودیت‌های مالی در ۱۱ ماهه نخست سال جاری ۴۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به مددجویان کمک کرده که از این میزان ۲۲ میلیارد تومان مستمری است.

دشتی گفت: تنها با ضرب و تقسیم ساده مشاهده می‌شود که برخی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد تنها با ۱۲۰ هزار تومان در ماه زندگی می‌کنند و در وضعیت فعلی ۱۳ هزار و ۵۸۴ خانواده نیازشدید به مسکن دارند.

وی افزود: اینکه خانواده‌ای هم مددجو باشد و هم مستأجر به واقع قابل قبول نیست و کمیته امداد تلاش می‌کند در حد توان نیاز این افراد را رفع کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.