تجمع فاطمیون در مراکز 10 شهرستان استان بوشهر برپا شد

در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) صدای طبل و عزا در جای جای استان بوشهر طنین انداز شد.

تجمع فاطمیون در مراکز 10 شهرستان استان بوشهر برپا شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مردم ولایت‌‌مدار و  ارادتمند اهل بیت(ع)  در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) با برپایی مراسم‌های ویژه‌ای جلوه‌ای از عشق و ارادت خود را به خاندان رسول گرامی اسلام(ص) نشان دادند.

عاشقان و دلسوختگان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در شب شهادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) با نوحه سرایی، عزاداری و سینه زنی در سوگ شهادت آن حضرت اشک ماتم ریختند.

مساجد، تکایان و حسینیه‌ها و امام‌زادگان استان بوشهر در شب شهادت حضرت زهرا مملو از دلدادگانی بود که با حضور در مراسم عزای دخت گرامی نبی  مکرم اسلام(ص)  درسوگ حضرت زهرا(س) اشک ماتم ریختند.

مردم استان بوشهر با حضور در مساجد، حسینیه‌ها، بقعه امامزادگان و تکایا  ضمن سوگوار شهادت مظلومانه دخت نبی مکرم اسلام، با برپایی ایستگاه‌های صلواتی در خیابان‌ها و کوچه‌ها و توزیع نذری میان عزاداران فاطمی  ارادت خود را به بی‌بی دو عالم حضرت زهرا(س) نشان دادند.

لازم به ذکر است که تجمع فاطمیون صبح امروز در مراکز 10 شهرستان استان بوشهر برپا شد. همچنین همزمان با سراسر کشور حرکت دستجات عزاداری، سینه زنی و زنجیرزنی شهرستان بوشهر با حضور اقشار مختلف مردم و هیئت مذهبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.