آبادان؛

معدوم سازی ۲ تن مواد غذایی غیر بهداشتی در شادگان

۲ تن مواد غذایی غیر بهداشتی در شادگان کشف و معدوم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛جانبی مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان گفت: بالغ بر دو تن ماده غذایی غیربهداشتی توسط اکیپ های فعال بازرسان سلامت محیط شادگان جمع آوری و معدوم شد.

حجت الله جانبی افزود: توسط واحد محیط مرکز بهداشت این شهرستان در بازرسی های به عمل آمده از مغازه ها و فروشگاههای توزیع مواد غذایی توانستند بیش از دو تن مواد غذایی غیر بهداشتی را کشف و طی سلسله مراتب اداری و قانونی مواد غذایی غیر بهداشتی مذکور را معدوم کنند.

وی گفت: این مواد غذایی کشف شده شامل ماده شوینده، نمک، یخمک و کیک و همبرگر غیر قابل استفاده بوده و تمامی این اقلام ذکر شده معدوم شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان با تاکید به اینکه شهروندان و مسافران از خرید مواد غذایی فاسد از فروشندگان دوره گرد خودداری کنند، افزود: بیشتر این مواد به علت قرار گرفتن در فضای باز، آلوده بوده و تهدیدی جدی برای سلامت افراد محسوب می شوند.

وی دقت به پروانه ساخت، تاریخ تولید و انقضای مصرف هر کالا را پیش از خرید و مصرف آن لازم دانست و ادامه داد: شهروندان و مسافران شکایات خود را درباره مسائل بهداشتی به واحد بهداشت محیط این شبکه اطلاع دهند.

جانبی تصریح کرد: به همت مجموعه بازرسان در شهرستان شادگان  در بازرسی و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی از جمله قنادی ها، رستورانها، مراکز طبخ و توزیع مواد غذایی، هتل ها،آرایشگاه ها و... برنامه های حوزه طرح بسیج سلامت نوروزی پیگیری و با متخلفان برخورد  می شود.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.