اهواز؛

مسابقات دسته دو هندبال بانوان به خط پایان رسید

رییس هیات هندبال خوزستان از پایان مسابقات دسته دو هندبال بانوان كشور با قهرماني تیم كازرون در اهواز خبر داد.

مسابقات دسته دو هندبال بانوان به خط پایان رسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ ناصر قاسمی، رییس هیات هندبال استان خوزستان، اظهار کرد: این رقابت ها از هشتم اسفندماه به مدت 5 روز در اهواز برگزار شد.

وی بیان داشت: در این مسابقات تیم های هيات هندبال يزد، برازجان، اصفهان، كازرون، اهواز، سنگ آهن بافق، سنندج و تهران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رییس هیات هندبال خوزستان تصریح کرد: در ديدار رده بندی این مسابقات تیم سنندج  موفق شد با نتیجه ٣٣ بر ١٧ برابر سنگ آهن بافق به برتری برسد و جايگاه سوم را به خود اختصاص دهد.

قاسمی افزود: در ديدار فينال نیز تيم كازرون توانست مقابل تيم اصفهان با نتيجه ٢٣ بر ٢١ به پيروزي برسد و قهرمان این دوره از رقابت ها شود. در پايان هم تيم های اول و دوم یعنی كازرون و اصفهان به مسابقات دسته يك هندبال بانوان کشور صعود كردند.

وی در خصوص عدم صعود تیم اهواز به لیگ یک هم اذعان داشت: تیم اهواز پس از چند سال در این رقابت ها شرکت کرد و اصلا انتظار مقام از آن نمی رفت ولی همین که حضور پیدا کرد تا نگاه وِیژه ای در بخش هندبال بانوان استان به وجود آید، ما را به آینده این بخش امیدوار کرد. قطعا در آینده شاهد نتایج بهتری در بخش بانوان خواهیم بود.

ناصر قاسمی اظهار کرد: همچنین باید بگویم این میزبانی باعث شد تا شور و نشاطی در هندبال بانوان استان به وجود بیاید و دیده شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار