شهرام ناظری: 30سال برای شناسایی افكار مولانا وقت گذاشتم

شهرام ناظری گفت:بیش از 30 سال برای خواندن اشعار مولانا وقت گذاشتم و در این مدت توانستم بخش مهمی از پروژه شناسایی و نشر افكار مولانا را در سطح جهان انجام دهم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شوالیه آواز ایران كه برای برگزاری كنسرتی به مناسبت بزرگداشت مولانا به قونیه سفر كرده است، گفت: بیش از 30 سال برای خواندن اشعار مولانا وقت گذاشتم و در این مدت توانستم بخش مهمی از پروژه شناسایی و نشر افكار مولانا را در سطح جهان انجام دهم، از این رو انتظار می‌رود همكاری بیشتری برای برگزاری پروژه‌های فرهنگی و كنسرت‌های موسیقی انجام شود. اگر بتوانیم با یك همدلی و اتحاد این راه را ادامه دهیم، یقینا به ساحل نجات خواهیم رسید.

ناظری در آستانه سفرش به قونیه نیز این كنسرت را هدیه‌ی كوچكی برای شیفتگان مولانا دانسته بود. كنسرت وی در بخش نوا و اصفهان اجرا و طی آن قطعات "شیدا شدم"،"قفل زندان" با آواز نوا اجرا شد.

بخش دوم كنسرت نیز در مایه اصفهان اجرا شد و این در حالی بود كه اجرای تصنیف "اندك اندك" با تشویق و درخواست حاضران توسط گروه موسیقی اجرا شد.

كنسرت شهرام ناظری به مناسبت بزرگداشت مولانا در تاریخ‌های 22 و 25 آذرماه در قونیه برگزار و با استقبال ایرانیان، ترك‌ها و مردم كشورهای ژاپن، روسیه و آلمان روبرو شد.

در این كنسرت حسین پرنیا "سنتور"،‌ فرید الهامی "شورانگیز"، صابر نظرگاهی"تار"، سعیدنایب محمدی "عود"، فرهاد صفری "تنبك و زروان"، ‌یونس پاك نژاد "كمانچه" و شهرام محمدی "دف" شهرام ناظری را همراهی‌ كردند./ی2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار