کرمانشاه؛

باید با استفاده از ظرفیت ها بیکاری را کاهش دهیم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: انتخاب شعار امسال با نام اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری با هدف توجه ویژه به حوزه اقتصاد کشور بوده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛آیت اله علما با اشاره به توانمندی های کشور از جمله استان کرمانشاه در بخشهای مختلف، افزود: ما در بخشهای کشاورزی و صنعتی از قابلیتهای بی شماری برخوردار هستیم و آنچه می تواند به رونق اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری کمک کند اتکا به همین ظرفیتها و پتانسیلهای داخلی است.


وی  با بیان اینکه باید بدانیم آمریکا هیچ وقت قابل اعتماد نبوده و نمونه بارز آن تحریمهای ظالمانه علیه کشورمان است افزود: دشمن با هدف قرار دادن اقتصاد کشور در پی تضعیف رونق کسب و کار ما است که این موضوع هوشیاری مسئولان و مردم را می طلبد که نقاط ضعف را شناسایی و در جهت تقویت آن گام برداریم.

آیت اله علما در ادامه به در پیش رو بودن هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و از مردم خواست در این ایام توجه ویژه ای به دستگیری نیازمندان و ایتام داشته باشند.

وی 15 اسفند را آغاز هفته منابع طبیعی عنوان کرد و افزود: از منابع طبیعی باید حراست کرد و درختکاری را به ویژه نهال‌هایی که مصارف آب کمی لازم دارند، برای بهره‌مندی نسل‌های آینده در دستور کار قرار داد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.