عواید حاصل از فروش «جمشید طلوع 2» در مراسم رونمایی به بنیادکودک اهدا می‌شود

عواید حاصل از فروش «جمشید طلوع 2» با حضور محمد چرمشیر ویرایش‌گر و اشکان رهگذر نویسنده به بنیاد کودک اهدا می‌شود.

عواید حاصل از فروش «جمشید طلوع 2» در مراسم رونمایی به بنیادکودک اهدا می‌شود
به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عواید حاصل از فروش «جمشید طلوع 2» با حضور محمد چرمشیر ویرایش‌گر و اشکان رهگذر نویسنده این گرافیک نوول در نخستین روز از دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، به بنیاد کودک اهدا می‌شود.

این مراسم رونمایی در عصر روز یکشنبه پانزدهم اسفندماه در محل برگزاری جشنواره دوسالانه پویانمایی تهران، غرفه استودیو هورخش برگزار می‌شود و عواید حاصل از فروش گرافیک نوول «جمشید طلوع2 » به بنیاد کودک اختصاص می‌یابد.  

همچنین فروش مجموعه دو جلدی «جمشید طلوع» از سری گرافیک نوول‌های «آخرین داستان» که با برداشتی آزاد از شاهنامه دوران پادشاهی جمشید را روایت می‌کند، در این مراسم با 10 درصد تخفیف همراه خواهد بود. فائزه سپهرصادقیان، سرپرست تصویرگران و شیوا گل‌محمدی و داوود دیبا از تصویرگران این گرافیک نوول هستند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این رونمایی می‌توانند روز یکشنبه 15 اسفندماه راس ساعت 18 در غرفه استودیو هورخش واقع در محل برگزاری جشنواره دو سالانه پویانمایی تهران به نشانی خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری مراجعه کنند. لازم به ذکر است؛ حضور برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

 
انتهای پیام/
 

 
 
 
 
    

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار