استاندار بوشهر

با شهرداری های متخلف برخورد می شود

استاندار بوشهر ببا اشاره به برخورد با شهرداری های متخلف از حرکت شهرداری‌های استان بوشهر به سمت اجرای پروژه‌های گردشگری با نگاه به درآمدزایی و ایجاد اشتغال خبر داد.

با شهرداری های متخلف برخورد می شودایجاد درآمدمصطفی سالاری پیش از ظهر شنبه در گردهمایی مشترک شهرداران استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور توسعه زیرساخت‌های شهری در استان بوشهر صورت گرفته است و سال آینده نیز توجه خاصی به توسعه شهرها خواهیم داشت.

وی با اشاره به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال، بیان کرد: هر ساله شاهد حضور گسترده مسافران نوروزی در شهرهای استان هستیم و شهرداری‌ها باید تلاش ویژه‌ای برای آماده‌سازی شهرها داشته باشند.

استاندار بوشهر خواستار توجه شهرداری‌ها به فرصت‌های درآمدزایی در حوزه گردشگری شد و ادامه داد: استان بوشهر ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری دارد و شهرداری‌ها باید با نگاه ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای توسعه گردشگری تلاش کنند.

وی از ایجاد اشتغال ۵۱۵ نفر در دهکده گردشگری بوشهر تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: سال آینده ۱۰۰ میلیارد تومان برای بخش گردشگری با هدف ایجاد درآمد اختصاص می‌دهیم.

سالاری در بخش دیگری از صحبت‌های خود به انتخابات سال آینده اشاره کرد و گفت: شهرداری‌ها حتی به صورت غیر مستقیم هم در انتخابات دخالت نکنند و حق حمایت و یا فعالیت علیه هیچ کسی را ندارند.

وی از استمرار برگزاری نشست‌های هم اندیشی شهرهای استان بوشهر تا پایان سال جاری خبر داد و تصریح کرد: شهرداری‌ها و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی باید در راستای اجرای مصوبات این نشست‌ها تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

استاندار بوشهر ادامه داد: برخورد قاطعی با تخلفات در شهرداری‌ها خواهیم داشت و از حق مردم کوتاه نمی‌آییم و در این راه مسامحه نخواهیم کرد و از حق مردم نمی‌گذریم.

انتهای پیام  /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.