پور علی مطلق در مراسم افتتاحیه ستاد انتخابات کشور:

تعامل خوبی با همه در نظارت بر انتخابات داریم

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: تعامل خوبی با شورای نگهبان و هیات نظارت بر انتخابات داریم.

به گزارش خبرنگار دولت  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  پورعلی مطلق، دبیر ستاد انتخابات کشور در مراسم افتتاحیه این ستاد که در وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: کار ستاد انتخابات کشور از تیر ماه و با اطلاعیه در خصوص ثبت نام کاندیدای میان دوره ای مجلس آغاز شد و امروز رسما  این ستاد در وزارت کشور مستقر شده و فعالیت می کند.

دبیر ستاد انتخابات کشور ادامه داد: به لطف الهی بر اساس تقویمی که آماده شده بود تمامی فعالیت ها صورت پذیرفته است و ما سه انتخابات مهم را در پیش رو داریم.

وی تصریح کرد: با توجه به جدول زمان بندی از  8 اسفند با آغاز  ثبت نام میان دوره ای مجلس کار شروع شد و در این خصوص باید بگویم که بازهم این انتخابات رکود شکست و میزان کسانی که کاندیدا شدند از 5000 نفر در مجلس نهم به 12هزار نفر در مجلس دهم رسید و در ثبت نام میاندوره ای مجلس نیز به طور میانگین در هر حوزه 60 نفر کاندیدا شده اند و حتی در یک حوزه انتخابیه 120 ثبت نام کردند که نشان می دهد که انتخابات بسیار با شکوه و حماسه ساز خواهیم داشت.

دبیر ستاد انتخابات کشور با تاکید بر این موضوع که این رکورد به معنی این است که مردم به نظام اطمینان و اعتماد دارند، افزود: تمامی کارها روال طبیعی خود را طی می کند و بر اساس جدول زمانبندی در حال انجام هستند.

پورعلی مطلق در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: تعامل خوبی با شورای نگهبان و هیات نظارت بر انتخابات داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار