منصوریان:از موقعیت‌ها به خوبی استفاده نکردیم/گرفتن تراکتورسازی در لیگ هدف اول ما است

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از توقف تیمش برابر سیاه جامگان گفت: مستحق رسیدن به ۳ امتیاز بودیم، اما از موقعیت‌هایی که داشتیم به خوبی استفاده نکردیم.

منصوریان:از موقعیت هایمان به خوبى استفاده نکردیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر سیاه جامگان گفت: می دانستیم که شرایط سیاه جامگان در جدول به نوعی است که این نوع بازی را انجام خواهد داد.

وی در ادامه افزود: اما بر خلاف میل باطنی حریف یک گل به ثمر رساند. از عملکرد بازیکنان در نیمه دوم راضی هستم باید در این شرایط توان شما برای رسیدن به گل تساوی باشد و بعد از آن به گل برتری برسید. کاری به نحوه بازی سیاه‌جامگان ندارم، آنها باید با توجه به شرایط بازی‌شان دفاع می‌کردند.

وی ادامه داد: وقتی بازی مساوی بود با وجود دفاعی بازی کردن حریف موقعیت‌های گلزنی داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم، اعتراضی به اینکه تیم میثاقیان فوق‌العاده دفاعی کار کرد نداریم، باید این دفاع را باز می‌کردیم، 2-3 موقعیت گل به دست آوردیم که از آنها استفاده نکردیم. طبیعی بود که وقتی بازیکنان حریف به زمین می‌افتند دیر بلند شوند، دلیلش هم جایگاه فعلی این تیم در جدول است. در نیمه اول کار سختی داشتیم و در نیمه دوم به بازی برگشتیم.

منصوریان با اشاره به صحبت هایی که در مورد گرفتن بازیکن سرباز توسط تراکتورسازی مطرح کرده بود و با واکنش این باشگاه روبه رو شده بود گفت: من حق طبیعی همه تیم ها می دانم که از بازیکنان سرباز استفاده کنند. این قانون سربازی را باید به این سمت ببریم که هر تیم لیگ برتری بتوانند سرباز قهرمان داشته باشند. شما در ادبیات من توهین به شخص دیگری را دیدید؟ در بیانیه باشگاه همه موارد ذکر شده است. من زمانی ندارم که بخواهم چپ و راستم را نگاه کنم.

منصوریان ادامه داد: فلسفه را وارد مباحث آذری زبان ها و مسائل دیگر نکنید. بهتر است کلاف را دیگر به هم نپیچیم. حرف من این است که بقیه تیم ها هم بتوانند از بازیکنان سرباز استفاده کنند. ما باید از سرمایه هایمان دفاع کنیم. بهتر است اجازه بدهیم حرمت ها حفظ شود. نمی خواهم بگویم در نیم فصل چه اتفاقاتی افتاد. به ما یاد داده اند که حرمت ها را حفظ کنیم.

منصوریان ادامه داد: امروز این شانس را داشتیم که فاصله مان با تراکتورسازی را کم کنیم اما نشد. در هفته های آینده تلاش ما این است که این فاصله را کم کنیم. نیم نگاهی هم به نتایج آینده پرسپولیس داریم ببینیم چه می شود. باید تلاش کنیم اول تراکتورسازی را بگیریم و بعد ببینیم چه اتفاقاتی در لیگ برتر رقم می خورد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه انتقادی به نحوه بازی تیم سیاه جامگان ندارند گفت: این یک تاکتیک است. ما باید برویم یک ضد تاکتیک پیدا کنیم و پیروز شویم. اما از عملکرد داوری گلایه داریم. نقد نمی کنیم اما گلایه داریم. در دقیقه ۹۰ کارت زرد دادن به بازیکن حریف چه ثمری برای ما دارد. در دقیقه ۴۵ که داور می بیند بازیکن حریف دارد وقت می کشد باید کارت زرد می داد.

علیرضا منصوریان در پایان با تاکید بر اینکه به وقت های اضافه شده در این دیدار اعتراض دارد گفت: فکر می کنم داور باید حداقل بالای ۹ دقیقه وقت اضافه می گرفت. گروه آنالیز به من گفتند که باید بین ۸ تا ۹ دقیقه وقت اضافه می گرفت. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.