مهاباد؛

معارفه فرماندار جدید مهاباد

مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان مهاباد با حضور معاون سیاسی استاندار امروز در سالن اجتماعات فرمانداری مهاباد برگزار شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، در این مراسم معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت ، این نشان از بصیرت بالای مردم و اعلام آمادگی برای شرکت حداکثری در انتخابات های 29 اردیبهشت ماه سال آینده است.

علیرضا رادفر اضافه کرد: ما با فراهم آوردن شرایط مناسب و آرامش خاطر برای مردم ، زمینه ساز حضور پر شور در انتخابات های سال 96 خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز مهاباد یکی از قطب های گردشگری آذربایجان غربی است تصریح کرد، که مسئولان باید بهتر از پیش ارزش های فرهنگی و جذاب های این شهرستان را به مسافران نوروزی معرفی کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی گریزی هم به تاثیر برنامه های مهاباد در توسعه منطقه زد گفت: برنامه های صدا و سیمای مهاباد علاوه بر زمینه سازی برای توسعه منطقه ، بهترین رسانه برای اتنقال پیام نظام اسلامی برای کردهای فهیم در سراسر جهان است.

در ادامه این آیین جعفر کتانی فرماندار سابق مهاباد ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سه سال گذشته خاطر نشان کرد، برخورد با زمین خوران و جلوگیری از تصرف 100 هکتار از اراضی ملی ،توسعه و بهسازی مجموعه گردشگری غار آبی سهولان ، ارائه طرح کامل منطقه ویژه اقتصادی و راه اندازی شعبه بانک صنعت و معدن در آینده نزدیک از جمله اقدامات فرمانداری است.

فرماندار مهاباد هم در آیین با ارائه برنامه کوتاهی از اقدامات پیش رو و اولویت های فرمانداری این شهرستان در سال آینده گفت ، برای بهره مندی از ظرفیت های بالای نیروی انسانی و طبیعی شهرستان برنامه مدون ویژه ای داریم .

ایرج شجاعی افزود: ظرفیت انسانی شهرستان مهاباد در منطقه بی نظیر است که همین ظرفیت باعث شکوفایی این شهرستان در سالهای پیش رو است.

در پایان این مراسم از آقای جعفرکتانی پس از 32 سال خدمت که به بازنشستگی نایل آمد قدردانی ویژه و آقای شجاعی بعنوان فرماندار شهرستان مهاباد معرفی شد.

 
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.