بيست و نهمین يونيورسياد دانشجويان جهان- چین تایپه؛

مسابقه انتخابی تيم ملی شمشیر بازی برگزار می شود

رقابت‌های انتخابی تيم ملی شمشیر بازی دانشجويان دختر و پسر جهت شركت در بيست و نهمین يونيورسياد دانشجويان جهان برگزار می شود.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسيون ملي ورزش‌های دانشگاهی، مسابقه انتخابي تيم ملي شمشیر بازی دانشجويان دختر و پسر برای شركت در رقابت‌های يونيورسياد دانشجويان جهان با همكاری فدراسيون شمشیر بازی چهارشنبه 18 اسفند به مدت يك روز برگزار می شود.
 
بنابراين گزارش در اين رقابت‌ها كه با حضور دانشجويان منتخب كليه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر كشور برگزار می شود، دانشجويان در رشته سابر با هم به رقابت خواهند پرداخت كه بر اساس شرايط اعلام شده از سوي كميته فنی فدراسيون ملي ورزش‌های دانشگاهی ، نفرات اول المپیاد یا مسابقات قهرمانی دانشگاه های هربخش در سال 95 و نفراتی که رنکینگ شمشیر بازی کشوری آنها زیر 30 باشد می توانند در این مسابقات شرکت کنند .
 
همچنين بر اساس شرايط قوانين و مقررات (fisu) متولدين 11/10/1367 به بعد حق شركت در مسابقات را دارند، دانشجويان شركت كننده بايد كارت دانشجويی و معرفی نامه معتبر از دانشگاه مربوطه و بیمه ورزشی سال  1395 را به همراه داشته باشند.
 
 این رقابتها  روز چهارشنبه 18 اسفند در بخش پسران ساعت 9 صبح و در بخش دختران ساعت 14 بعدازظهر همان روز در ورزشگاه شهید شیرودی ، سالن شمشیربازی شهید کلاهدوز برگزار می شود.
 
بيست و نهمین دوره يونيورسياد تابستانی دانشجويان جهان 28 مرداد لغايت 8 شهریور ماه سال آینده در شهر تایپه کشور تایوان برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار