ایلام؛

ذخیره سازی 120 تن مواد غذایی در آبدانان

فرماندار آبدانان گفت: به منظور تامین مایحتاج عمومی در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز سال آینده، 120 تن مواد غذایی در این شهرستا ن ذخیره شده است.

ذخیره سازی 120 تن مواد غذایی در آبدانان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،مجید عسگری بیان کرد: با هماهنگی مدیران استان و در راستای تامین مو اد غذایی ضروری مورد نیاز در این ایام، برنج، قند و شکر، روغن، گوشت قرمز و سفید توسط اصناف و اتحادیه های صنفی در شهرستان ذخیره شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
 
وی اظهارکرد: در روزهای آینده 100 تن میوه (سیب و پرتغال) نیز با قیمت مصوب تعادلی وارد بازار نوروزی این شهرستان شده و توسط عوامل تعیین شده توزیع می شود.
 
عسگری عنوان کرد: 17 فضای آموزشی و هشت کمپ مسافری برای اسکان و استفاده گردشگران نوروزی در این شهرستان پیش بینی شده که تا آخر تعطیلات نوروزی به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد.
 
فرماندار آبدانان افزود: 12 اکیب ثابت و سیار نظارتی نیز توسط ادارات متولی در سه نوبت کاری بر نحوه کمی و کیفی ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی نظارت دارند و با متخلفان از قانون برخورد می کنند.
 
وی یادآورشد: در تعطیلات نوروزی امسال 50 هزار گردشگر از مکان های دیدنی و جاذبه های تاریخی و طبیعی این شهر ستان بازدید کنند.
 
180 مکان دیدنی و چشم اندازهای طبیعی و مکان های مذهبی در شهرستان آبدانان در 170 کیلومتری جنوب ایلام وجود دارد که سال گذشته 40 هزار گر دشگر داخلی و خارجی از این اماکن دیدن کردند.
 

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.