شیراز؛

تشکیل 451 پرونده برای واحدهای صنفی متخلف در فارس

معاون صنعت و معدن استان فارس از تشکیل 451 پرونده برای واحدهای صنفی متخلف در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد‌ابراهیم صداقت معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با بیان اینکه طرح نوروزی نظارت بر بازار استان فارس از یکم اسفندماه آغاز شده ‌و تا 31 فرودین‌ماه ادامه دارد، گفت: در 10 روز ابتدایی شروع این طرح برای 451 واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 2.7 درصد افزایش داشته است.

صداقت با بیان اینکه ارزش ریالی این پرونده‌ها یک میلیارد و 558 میلیون ریال است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 187 درصد رشد داشته است، افزود: دلیل این افزایش این است که امسال به بازرسان تاکید شده از ورود به پرونده‌های خرد جلوگیری کنند و بیشترین تمرکز خود را روی پرونده‌های کلان بگذارند.

وی با بیان اینکه در 10 روز ابتدایی شروع طرح نوروزی نظارت بر بازار بازرسان حدود 16 هزار بازرسی در بخش تولید و توزیع کالا در استان فارس انجام شده است، ادامه داد: آمار بازرسی‌ها در مقایسه با پارسال 3.8 درصد افزایش داشته است.

معاون صنعت و معدن استان فارس تصریح کرد: 10 هزار مورد از 16 هزار بازرسی توسط بازرسان اتاق اصناف استان فارس انجام شده و از 451 پرونده تشکیل شده نیز 272 فقره توسط بازرسان اتاق اصناف تشکیل شده است.

وی بیلان کرد: در 10 روز ابتدایی شروع این طرح 225 مورد شکایت مردمی به سامانه 124 و شماره 32340000 اعلام شده که به همه آنها در اسرع وقت رسیدگی شده است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار