گیلان؛

گیلان، قهرمان مسابقات هاپکیدوی کشور

گیلان، قهرمان مسابقات هاپکیدوی کشور و انتخابی تیم ملی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان، مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان گیلان با اعلام این خبر گفت: شانزدهمین دوره مسابقات هاپکیدوی قهرمانی باشگاه های کشور و انتخابی تیم ملی دیشب با قهرمانی تیم گیلان در رشت پایان یافت.

سعید علیپور افزود: در این دوره از رقابت ها حدود 250 ورزشکار این رشته ورزشی از استان های مختلف کشور حضور داشتند که در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت با هم به رقابت پرداختند.

وی یادآور شد: تیم هاپکیدوی آکادمی مرکزی گیلان با کسب 11 مدال طلا، 5 نقره و 3 برنز و مجموع 285 امتیاز عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان گفت: همچنین تیم هاپکیدوی آکادمی آمل با کسب 5 مدال طلا، 6 مدال نقره و 2 مدال برنز و مجموع 230 امتیاز دوم شد و تیم تربت جام نیز با کسب 4 مدال طلا، 4 مدال نقره و 4 مدال برنز و مجموع 140 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.

شانزدهمین دوره مسابقات هاپکیدوی قهرمانی باشگاه های کشور و انتخابی تیم ملی به مدت 2 روز در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رشت برگزار شد.

رئیس سبک هاپکیدوی WHC کشور نیز گفت: نفرات برتر این مسابقات انتخاب و به عضویت تیم ملی هاپکیدوی مردان ایران درخواهند آمد تا در دومین دوره رقابت های هاپکیدوی قهرمانی آسیا که شهریور ماه سال آینده برگزار می شود، حضور یابند.

محمدرضا هاشم پور افزود: در اولین دوره رقابت های هاپکیدوی قهرمانی آسیا که سال 2013 برگزار شده بود، تیم ملی ایران عنوان قهرمانی آسیا را کسب کرد.

هاپکیدو نوعی هنر رزمی کره‌ای و از انواع دفاع شخصی است که کمتر بر حمله تکیه دارد و این رشته یکی از تلفیقی‌ترین سبک‌های رزمی محسوب می‌شود.
 
 
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.