قم؛

تولیدبتن کارخانه سازمان توسعه و عمران شهرداری قم

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: بچینگ از اردیبهشت‌ماه سال آینده با ظرفیت یک مترمکعب وارد عمل شده و بتن از این ماه تولید خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛بیاتی در دویست و بیست و دومین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که  در سالن جلسات ساختمان شهید باکری این شورا برگزار شد، با اشاره به همکاری شورای چهارم در تسریع پروژه‌های عمرانی شهر گفت: در کنار شورا سازمان توسعه و عمران شهرداری نیز در پیشرفت این پروژه‌ها نقش ویژه‌ای ایفا کرده است.
 
رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر رعایت ایمنی در تسریع پروژه‌های عمرانی شهر گفت: با در نظر گرفتن ایمنی پروژه‌ها ، سبب کاهش حوادث در این بخش می‌شویم تا از وقوع حوادثی مانند ریزش دیواره کناره مترو جلوگیری به عمل آید.
 
وی با اشاره به فرارسیدن سال نو گفت: نباید پروژه‌های عمرانی برای مردم ایجاد مزاحمت کند و باید توجه ویژه‌ای به نظافت محدوده پروژه‌ها در ایام نوروز داشته باشیم تا میزان رضایت‌مندی مردم را افزایش دهیم.
 
 مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم بیان کرد: پس از ورود سازمان به پروژه‌های عمرانی شهر شاهد خریداری تجهیزات و امکانات بودیم که این تجهیزات خریداری‌شده از عمر بالایی برخوردار است.
 
 نادعلی ادامه داد: تلاش شده که با سرعت قابل قبولی کارهای عمرانی سطح شهر پیش رود که شاهد رضایتمندی مردم در این بخش بودیم.
 
وی تجهیز سازمان و ماشین‌آلات به جی‌پی‌اس را یکی از برنامه‌های سازمان بیان و تصریح کرد: تقویت راندمان کاری سازمان با انجام این کار حاصل می‌شود.
 
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به مجوزهای اخذشده در مورد  خرید بچینگ برای تولید بتن گفت: بچینگ از اردیبهشت‌ماه سال آینده با ظرفیت یک مترمکعب وارد عمل شده و بتن از این ماه تولید خواهد شد.
 
 نادعلی با اشاره به گازسوز کردن کارخانه آسفالت گفت: تا قبل از این کارخانه آسفالت هزینه‌های بالایی داشت و تأمین گازوئیل کار سختی بود اما با گازسوز کردن کارخانه شاهد کاهش شدید هزینه‌ها بودیم.
 
وی بیان کرد: خرید 15 دستگاه کمپرسی در دستور کار برنامه سازمان قرار دارد، در این زمینه مذاکرات اولیه انجام‌شده و به‌زودی عملیات خرید انجام تکمیل خواهد شد.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار