شیراز؛

ساخت بزرگترین پیست موتورسواری و اتومبیل رانی جنوب کشور

نخستین و بزرگترین پیست موتورسواری و اتومبیل رانی جنوب کشور در شیراز ساخته می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حیدر علی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: بعد از ظهر امروز در جلسه ای که با رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیل رانی کشور برگزار شد، یک قطعه زمین در کنار ورزشگاه میانرود برای ساخت نخستین و بزرگترین مجموعه پیست موتورسواری و اتومبیل رانی در نظر گرفته شد تا بتوان مسابقات تخصصی این رشته ورزشی را در آن برگزار کرد.

 
کامیاب افزود: کار ساخت این پیست در سال 96 شروع خواهد شد و طبق برنامه ریزی در مدت یک سال ساخته می شود به طوری که قابلیت برگزاری مسابقات دریفت، اسلالوم، سرعت میدانی، شتاب 400متر، موتور ریس و کارتینگ را دارد.
 
مدیر کل ورزش و جوانان با اشاره به سابقه برگزاری رالی خاورمیانه در شیراز و استقبال ورزشکاران داخلی و خارجی و علاقه مندان به این مسابقه تصریح کرد: شهر شیراز بار دیگر میزبان مسابقات بین المللی رالی خاورمیانه و شمال آفریقا  خواهد بود.
 
کامیاب بیان کرد: مسابقه خاورمیانه رالی طبق برنامه ریزی در شهریورماه سال 96 در استان فارس و در همان مسیر دریاچه دریاچه بختگان، خرامه، آباده تشک، ارسنجان ، شول، اسماعیل آباد و تخت جمشید برگزار می شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.