آخرین تحولات میدانی سوریه؛

تداوم پیشروی نیروهای سوری در حومه حلب/ هلاکت چند سرکرده داعش در ادامه عملیات ضدتروریستی

ارتش سوریه با تسلط بر چند منطقه در حومه شمال شرقی حلب به پیشروی‌های خود ادامه داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش و نیروهای مسلح سوریه با هدف قرار دادن تروریست های داعش در حومه شمال شرقی حلب، بر 7 روستا و شهرک مسلط شدند و خسارات مالی و تسلیحاتی بسیاری بر تروریست ها وارد آوردند.

یک منبع نظامی سوری گزارش داد در این عملیات ارتش سوریه  ده ها تروریست  که بیش از 30 عنصر خارجی در میان آنها وجود داشته و چند سرکرده از جمله «امیر اعدام ها» ملقب به "شیخ المجاهدین خلف حسین" و «امیر قصاص»  ملقب به "ابوزید تونسی" و سرکرده گروه تروریستی انصار ملقب به " ابو عبیده استرالی" به هلاکت رساند.

ارتش سوریه در این عملیات بر روستاها و شهرک های ساميه، خربه عشينی، أبو صبحه صلمه، تباره كلش، إم ميال، أبو حنايا و رسم الدوالی مسلط شد.

در حومه حما و ادلب نیز ارتش و نیروهای مسلح سوریه با هدف قرار دادن مواضع تروریست های جبهه النصره، بیش از 20 تروریست را به هلاکت رساندند.

ارتش سوریه با پیشتیبانی نیروی هوایی، مراکز تجمع تروریست های جبهه النصره را در شهرک لطامنه و اطراف آن در حومه شمالی حما هدف قرار دادند. در این حمله 8 تروریست از جمله "احمد طویل"، یکی از سرکرده های این گروه، به هلاکت رسیدند.

جنگنده های سوری نیز مواضع تروریست های جبهه النصره را در شهرک سرمدا در شمال شهر ادلب هدف قرار دادند که مسیر امدادی اصلی تروریست های به سمت ترکیه بود.

ارتش و نیروهای مسلح سوریه همچنین با هدف قرار دادن تروریست های داعش در دیرالزور و اطراف آن، چند خودروی زرهی مسلح را منهدم و شماری از تروریست ها را به هلاکت رساندند.

در درعاالبلد نیز ارتش سوریه با تداوم هدف قرار دادن مواضع تروریست های جبهه النصره، بر چند ساختمان مسکونی مسلط شد.

ارتش سوریه به شدت با تروریست ها در محورهای دوار المصری و محله کرک و اربعین درگیر شده و شماری از آنان را به هلاکت رساند.

در حومه شمالی سویداء نیز ارتش و نیروهای مسلح سوریه یکی از مقرهای تروریست های داعش را هدف قرار داده و آن را منهدم ساختند. در این عملیات نیز شماری از تروریست ها کشته و زخمی و تسلیحات آنان منهدم شد.




انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار