تبریز؛

رتبه دوم کشوری آذربایجان شرقی در کسب رتبه های برتر کنکور

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از رتبه دوم کشوری استان آذربایجان شرقی در کسب رتبه های برتر کنکورخبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛پاشایی، در دهمین جشنواره تجلیل از نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اهر گفت: دانش آموزان استان آذربایجان شرقی در کنکور توانسته اند رتبه های زیر 10، 100 و 1000 را از آن خود کنند که با این رتبه ها آذربایجان شرقی در رتبه دوم کشوری قرار دارد.
وی افزود: : توسعه کمی و کیفی امکانات و ساختمان ها از اولویت هاست که در این راستا 105 پروژه مختلف آموزشی، رفاهی و نمازخانه در سطح استان آذربایجان شرقی همزمان با هفته دولت و بازگشایی مدارس به بهره برداری رسیده است.
پاشایی همچنین از احداث 10 خانه معلم در شهرستان های مختلف استان آذربایجان شرقی خبر داد و افزود: در شهرستان اهر نیز خانه معلم در حال احداث است که برای تکمیل آن از منابع استانی اعتبار اختصاص داده ایم که امیدواریم هرچه سریع تر شاهد بهره برداری آن باشیم.
در این جشنواره امام جمعه شهرستان اهر نیز بر توجه بیش از پیش  به تربیت دانش آموزان در کنار آموزش تأکید کرد و گفت: اگر از تربیت دانش آموزان غفلت شود و فقط به آموزش اکتفاء شود با مسایل و مشکلات اجتماعی و اخلاقی روبرو خواهیم شد.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده افزود: با توجه به اینکه توسعه علمی یکی از شاخصه های توسعه جوامع محسوب می شود لازم است بر توسعه کمی و کیفی در زمینه علم هم توجه شود.
در این جشنواره فرماندار شهرستان اهر نیز، از تقبل 120 میلیارد ریالی خیرین مدرسه ساز در جشنواره خیرین مدرسه ساز برای احداث مدارس در شهرستان اهر خبر داد.
سید محمد عابدی، گفت: احداث 24 واحد آموزشی اعم از شهری و روستایی در شهرستان اهر از سوی خیران تعهد شده است.
گفتنی است :در این جشنواره از از نخبگان و دانش آموزان مقام آور استانی و  کشوری در بخش های علمی، فرهنگی و ورزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اهر تجلیل شد.
 
 
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.