اصفهان؛

بازار صنایع دستی اصفهان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی شده است

رئیس صنف صنایع دستی اصفهان گفت: مسافران مطمئن باشند که بازار صنایع‌دستی، محیطی امن برای خرید اجناس مرغوب و شناسنامه‌دار خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس شیردل  در رابطه با تمهیدات اتحادیه صنف صنایع‌دستی استان اصفهان در ایام نوروز گفت: اصفهان در نوروز 1396 نیز با بیشترین تنوع صنایع‌دستی در جهان، به استقبال مسافران نوروزی می‌رود.

وی در ادامه افزود: سال جاری، سال بسیار بد و راکدی برای فروشندگان صنایع‌دستی و خصوصاً فروشندگان حاضر در میدان امام (ره)، بازار قیصریه و اطراف میدان بود و فروشندگان و تولیدکنندگان امیدوارند در سال جدید، اتفاقات به گونه دیگری رقم بخورد.

رئیس اتحادیه صنف صنایع‌دستی استان اصفهان با اشاره به عدم افزایش قیمت صنایع‌دستی در ایام نوروز گفت: قیمت‌ها افزایشی داشته و حتی به خاطر رکود بازار، افزایش قیمت مواد اولیه و فشاری که بر هنرمندان وارد شده، برخی اقلام نیز کاهش یافته‌اند.

شیردل در ادامه با تشکر از بازرسی اصناف استان تأکید کرد: بازرسی اتاق اصناف استان در سال جاری حضور پررنگی در جمع‌آوری اجناس قاچاق در سطح و اطراف میدان امام (ره) داشت و در حال حاضر هیچ جنس قاچاقی در این بازارها یافت نمی‌شود.

وی همچنین تصریح کرد: مسافران مطمئن باشند که بازار صنایع‌دستی، محیطی امن برای خرید اجناس مرغوب و شناسنامه‌دار خواهد بود و کلیه اجناس موجود در بازار، دارای برچسب قیمت هستند.

رئیس اتحادیه صنف صنایع استان اصفهان در رابطه با حضور بازرسان در میدان امام (ره) و بازارهای اطراف آن گفت: 31 بنر در رابطه با نحوه ارتباط با بازرسان اصناف در میدان و اطراف آن نصب شده تا تخلفات احتمالی به سرعت رسیدگی شود.

شیردل در خاتمه تأکید کرد: فروشندگان صنایع‌دستی بازار اصفهان، افراد بسیار شریف و با فرهنگی هستند و حضور بازرسان و اطلاع رسانی‌های مربوطه صرفاً برای اطمینان مسافران و افزایش اعتماد آن‌ها در راستای خرید اجناس اصل و ایجاد رونق در بازار صنایع‌دستی اصفهان است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.