اردبیل؛

ایجاد 1700 فرصت شغلی برای مددجویان استان اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: از ابتدای سال‌ تا کنون یک هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی در دیدار با استاندار اردبیل اظهار داشت:جشن نیکوکاری در 18 اسفندماه در یک‌ هزار و 400 مدرسه برگزار می‌شود که 170 هزار پاکت نیکوکاری بین دانش‌آموزان استان توزیع شده است تا آنان کمک‌های خود را در آستانه عید نوروز به دانش آموزان نیازمند اهداء کنند.

وی افزود: در سال گذشته دانش آموزان خیر بیش از یک میلیارد و 700 میلیون ریال به همنوعان نیازمند خود کمک کرده‌اند که ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری بین کودکان و نوجوانان از جمله مهم‌ترین اهداف کمیته امداد است تا آنان از همان دوران کودکی کمک کردن به دیگران را بیاموزند.

دشتی با بیان اینکه جشن نیکوکاری در 19 اسفندماه در میادین و خیابان‌های اصلی شهر و در 20 اسفندماه در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌های اجرایی تلاش داریم علاوه بر ارتقای همبستگی اجتماعی در جامعه، نیازهای ضروری اقشار آسیب پذیر را در آستانه سال نو تامین کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: هم اکنون 30 هزار خانواده در قالب 60 هزار نفر تحت حمایت این نهاد قرار دارند که از این تعداد خانوار، 26 هزار خانواده مستمری بگیر کمیته امداد هستند که با ارائه خدمات حمایتی درصدد هستیم آنان را به مرز خودکفایی نزدیک کنیم.

وی افزود: از ابتدای سال‌ تا کنون یک هزار و 700 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده است و بیش از 200 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مددجویان پرداخت شده است تا آنان بتوانند شغل مورد نظر خود را ایجاد کرده و مشغول به کار و کسب درآمد شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.