اردبیل؛

30 اسفند آغاز ثبت نام داوطلبان شورای شهر و روستا در اردبیل

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل از آغاز ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند ماه در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ماریا موسوی گفت: طبق ماده 45 قانون انتخابات کشور، ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا، از 30 اسفندماه سال جاری در کلیه فرمانداری ها و بخشداری های تابعه استان انجام خواهد گرفت.

وی در خصوص هیات های اجرایی این دوره از انتخابات نیز افزود: هیات های اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا،طبق ماده­ 32 قانون وماده 26 آیین نامه اجرایی آن از 25 تا 29 اسفند در سرتاسر استان تشکیل خواهد یافت.

دبیرستاد انتخابات استان اردبیل از آماده باش کامل عوامل اجرایی انتخابات، از زمان شروع انتخابات خبر داد و گفت: جای نگرانی ودغدغه ای برای ایام ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا، به دلیل همزمانی با تعطیلات نوروز وجود ندارد و در کلیه فرمانداری ها و بخشداری ها، در ایام قانونی، کار ثبت نام از داوطلبان عزیز، صورت خواهد گرفت.

جواد زنجانی فرماندار اردبیل نیز گفت: 65 درصد شعبات و صندوق های اخذ رای شهرستان اردبیل در مدارس مستقر و 60درصد عوامل اجرائی و اعضای شعب را معلمان و فرهنگیان و نیروهای آموزش و پرورش تشکیل خواهند داد.

وی خواستار تعطیلی مدارس در روز پس از رای گیری، تامین و تجهیز مدارس به رایانه، اینترنت و تامین روشنائی آن بدلیل طول کشیدن شمارش آرا تا پاسی از شب شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.