بندرعباس؛

جدال تشریفاتی آذرخش و تلاش 4 تیم برای تصاحب جام قهرمانی

هفته بیست و ششم و پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور چهار مسابقه حساس و سرنوشت ساز خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،در یکی از بازی های حساس این هفته از ساعت 16 فردا( چهارشنبه) تیم 15 امتیازی و رده دوازدهمی آذرخش بندرعباس که بقای خود را در لیگ برتر قطعی کرده در تبریز به مصاف تیم 56 امتیازی و رده دومی دبیری می رود.

این دیدار هرچند برای نارنجی پوشان بندرعباسی جنبه تشریفاتی دارد اما برای نماینده تبریز که در کورس قهرمانی است اهمیت ویژه ای خواهد داشت.

اما عصر فردا سه مسابقه حساس و سرنوشت ساز دیگر نیز برگزار می شود.

تیم 57 امتیازی و صدر جدولی گیتی پسند اصفهان مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در اصفهان میزبان تیم بحران زده یاسین پیشرو قم خواهد بود.

پیروزی نماینده اصفهان مقابل یاسین پیشرو قهرمانی این تیم را قطعی خواهد کرد و نتایج سه مسابقه دیگر خللی در کسب عنوان قهرمانی گیتی پسند ایجاد نخواهد کرد. 

اما تیم 55 امتیازی و رده سومی مس سونگون یکی از دیگر مدعیان کسب عنوان قهرمانی در جدالی خارج از خانه به مصاف ارژن شیراز می رود.
تیم 54 امتیازی و رده چهارمی ملی حفاری اهواز نیز که از شانس کمی برای رسیدن به جام قهرمانی برخوردار است در کرج به مصاف مقاومت البرز می رود.

بدین ترتیب پس از 26 هفته رقابت سخت و نفس گیر عصر فردا چهارشنبه یکی از تیم های گیتی پسند اصفهان، دبیری تبریز، مس سونگون و ملی حفاری اهواز جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال را بالای سر خواهد برد.

ضمن اینکه پیش از این نیز سقوط تیم های دانشگاه آزاد تهران و طرح و توسعه الوند قزوین به لیگ دسته اول قطعی شده است.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.