یاسوج؛

راه اندازی موسسه خیریه محکم

مدیرعامل موسسه خیریه محکم گفت: موسسه خیریه محکم با هدف درمان بیماران مادر زادی استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج راه اندازی شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  صلاح الدین دلشاد هدف از راه اندازی این موسسه را آموزش، پیشگیری و درمان بیماران مادرزادی کشور عنوان کرد و گفت:در هر کجای استان هر بیمار نیازمند درمان مادر زادی است با مراجعه به این موسسه می تواند خود را تا آخر عمر تحت پوشش این موسسه قراد دهد.

وی افزود: این موسسه با هدف حمایت از کودکان و فرزندان مبتلا به ناهنجاریهای مادرزادی کشور توسط پزشکان و فوق تخصصان راه اندازی شده است.

فرماندار بویراحمد در این جلسه گفت:با توجه با نیازمندی و بالا بودن کودکان مشکل دار مادرزادی در استان برای کمک به نیاز مندان وجود چنین موسسه ضروری است.

محمد کاظم نظری افزود:15درصد جمعیت یک روستا در شهرستان بویراحمد از بیماری های مادرزادی رنج می برند که این یعنی بالا بودن بیماران مادرزادی در سطح استان و شهرستان است.

نیکبخت رئیس انجمن خیرین سلامت استان نیز گفت:بیماران مادرزادی استان نیز می توانند با مراجعه به ساختمان انجمن خیرین سلامت برای تشکیل پرونده و ارجاع به بیمارستان ها مراجعه کنند.

وی افزود:9بیمارستان در تهران و 3بیمارستان در شیراز آماده ارائه خدمات به هم استانی ها هستند.

موسسه خیریه محکم سال 1384راه اندازی شده و هم اکنون 35نوع بیماری را پوششش می دهد.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.