اصفهان؛

تجلیل از مربیان ورزش کشتی گلپایگان

با حضور پیشکسوتان کشتی و مسؤولان از مربیان ورزش کشتی شهرستان گلپایگان تجلیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اصغر اشراقی صبح امروز در آیین تجلیل از مربیان ورزش کشتی شهرستان گلپایگان اظهار داشت: در سال جاری با تهیه یک تخته تشک کشتی 12*12، مربیان در کلاس‌های آموزشی برای ارتقای درجه مربیگری شرکت کردند و در ادامه نیز در مسابقات مختلف استانی به مقام قهرمانی رسیدند.

وی با اشاره به عملکرد هیأت کشتی شهرستان گلپایگان گفت: در سال جاری تیم کشتی‌گیران گلپایگان در رده‌های سنی مختلف به مسابقات استان اصفهان اعزام و سه مقام اول استان در رده سنی نوجوانان، نونهالان، خردسالان را کسب کردند.

رئیس هیأت کشتی گلپایگان افزود: کسب مقام دوم استان توسط جوانان و نونهالان، کسب سه مقام سوم استانی در رده سنی بزرگسالان و نوجوانان، شرکت در مسابقات چند جانبه شهرستان نجف‌آباد و کسب 15 مدال و مقام سوم تیمی در این مسابقات در سال جاری توسط تیم کشتی شهرستان انجام شده است.

وی گفت: با برگزاری مسابقات تدارکاتی و دوستانه تیم به تیم بین شهرهای ازنا، اراک، قم، الیگودرز، خمین و دورود همگی با برد تیم گلپایگان همراه بود.

اشراقی ادامه داد: در سال جاری با برگزاری مسابقات چند جانبه جام دهه فجر و با شرکت تیم‌های مازندران، قم، اراک، ازنا با حضور 100 کشتی‌گیر، تیم کشتی شهرستان گلپایگان توانست با کسب 125 امتیاز به مقام اول برسد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار