بجنورد؛

توزیع 120هزار پاکت بین دانش آموزان

امسال 120 هزار پاکت برای جشن نیکو کاری بین دانش آموزان استان توزیع شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛برات سلیمی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان گفت : روز چهار شنبه 18 اسفند مراسم نمادین جشن نیکوکاری با حضور دانش‌آموزان و والدین آنان و مسئولان استانی در یکی از مدارس منطقه یک بجنورد برگزار می‌شود.

وی اشاعه فرهنگ نوعدوستی و نیکوکاری در بین دانش آموزان را از اهداف این طرح عنوان کرد و افزود : این طرح در 800 آموزشگاه این استان برای کمک به هفت هزار دانش آموز نیازمند انجام می شود.

سلیمی اظهار کرد : برنامه‌ریزی لازم برای جذب حداکثری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری انجام شده است هم ‌اکنون صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های جشن نیکوکاری درمیادین اصلی شهر، مراکز اقتصادی، تجاری ، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، بازارچه‌های محلی و مکان‌های تجمع مردمی مستقر هستند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان با بیان این که زنگ نیکوکاری چهارشنبه در تمامی شهرستان های استان با انتخاب یک آموزشگاه به عنوان نماد مشارکت دانش آموزان به صدا درمی آید ، گفت : طبق هماهنگی با مدیران مدارس، کمک های نقدی دانش آموزان هر آموزشگاه در اختیار همکلاسی های نیازمندشان در قالب عیدانه قرار خواهد گرفت.

سلیمی با اشاره به شیوه‌های نوین و الکترونیکی در پرداخت وجوه جشن نیکوکاری، گفت: مردم استان می‌توانند با شماره گیری آنی ‌پرداخت کمیته امداد#058*۸۸۷۷* با تلفن همراه، با وارد کردن مبلغ و کد استان در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

گفتنی است : جشن نیکوکاری امسال 18 اسفندماه در مدارس، 19 اسفندماه در پایگاه‌های اصلی شهر و روز جمعه 20 اسفندماه در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می شود .

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.