اصفهان؛

دوربین های طرح زوج و فرد خودرو از 25 اسفندماه غیر فعال می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: دوربین های طرح زوج و فرد خودرو از 25 اسفند تا 15 فروردین ماه غیر فعال می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا صلواتی  اظهار کرد: به دلیل سفرهای نوروزی و خریدهای شهروندان از  25 اسفند ماه تا 15 فروردین ماه دوربین های طرح زوج و فرد سطح شهر غیرفعال و بعد از 15 فروردین ماه جریمه ها با جدیت اعمال می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 40 دوربین ثبت تخلف در معبر و تقاطع ها نصب شده است، افزود: از ماه جاری دوربین ها تخلف عبور از چراغ قرمز و توقف روی خط عابر پیاده را ثبت می کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه افرادی که به  قانون توجهی نمی کنند جریمه می شوند، گفت: جریمه توقف بر روی خط عابر پیاده 60 هزار تومان و عبور از چراغ قرمز 200 هزار تومان است.

صلواتی با اشاره به اینکه سال آینده در محدوده مرکز شهر اتفاقاتی مهم رخ می دهد، ادامه  داد: دوربین های سیار برای اعمال قانون به شهر می آیند که از این دوربین ها آخر سال رونمایی می شود.

وی گفت: بر این اساس چندین خودرو با دوربین متحرک در سطح شهر تردد خواهند کرد و پارکهای غیر مجاز ، توقف در ایستگاه های اتوبوس، ... را جریمه خواهند کرد.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار