اهواز؛

حذف دریافت هزینه اضافی بابت سوخت صیادان درهندیجان

سرپرست فرمانداری هندیجان از حذفدریافت اضافی مبلغ 350 ریال بابت هر لیتر بنزین از صیادان این شهرستان به عنوان حق العمل کاری سوخت، از روز سه شنبه خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ کورش مودت، سرپرست فرمانداری هندیجان ظهار کرد: قیمت بنزین برای عرضه در جایگاه های شهری توسط دولت به نرخ هر لیتر 10 هزار ریال و بدون محدودیت میزان سوخت گیری تعیین شده است.

وی گفت: شرکت پخش فرآورده های نفتی می تواند در صورتی که سوخت را در جایگاه های ساحلی تحویل مصرف کنندگان دهد مبلغ 350ریال اضافه بر قیمت مصوب بابت حق العمل اخذ کند، ولی متاسفانه این مبلغ در چند سال اخیر در جایگاه های شهری از صیادان اخذ شده است.

مودت اضافه کرد: این شهرستان هم اکنون فاقد جایگاه ساحلی است و صیادان برای دریافت بنزین به جایگاه شهری مراجعه می کنند و خرید این فرآورده نفتی به قیمت 10 هزار و 350 ریال بابت هر لیتر، هزینه زیادی را به این قشر زحمت کش تحمیل کرده و نارضایتی آنها را در پی داشت.

سرپرست فرمانداری هندیجان افزود: با پیگیری صورت گرفته به ویژه از جانب علی گلمرادی نماینده مردم هندیجان، ماهشهر و امیدیه در مجلس شورای اسلامی از امروز این هزینه اضافه با ابلاغ شرکت پخش فرآورده ها ی نفتی به جایگاه های سوخت شهری در این شهرستان حذف شد.

وی گفت: از امروز صیادان می توانند با قیمت تک نرخی 10 هزار ریال و به صورت نامحدود اقدام به خرید بنزین برای شناورهای خود کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.