محدودیت های ترافیکی 18 اسفند در جاده های مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان در روزهای پایانی این هفته خبر داد .

سرهنگ علیرضا قدمی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه،محدوديت ها و ممنوعيت های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان از صبح فردا اجرا می شود .

وی افزود: تردد موتورسيکلت از ساعت 12 فردا 18 اسفندماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 21 اسفندماه در محورهای کندوان ، هراز و سوادکوه و بالعکس ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: در محور كرج- چالوس تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه مورخ 20 اسفندماه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18تا 23 همان روز از مرزن آباد به سمت كرج بصورت يك طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: در محور هراز تردد کليه كاميون ها و كاميونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 22 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 18،19 و20 اسفندماه ممنوع است.

وی گفت: در محور فیروزکوه تردد کليه تريلر ها به استثنای تريلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای چهارشنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

شماره تلفن 2182934 باپیش شماره 011 به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی به تماس مردم در خصوص آخرین وضعیت راههای مازندران است.  

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار