از ابتدای هفته نیکوکاری؛

کمک میلیاردی دزفولی ها به جشن نیکوکاری

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول از کمک 2 میلیارد ریالی نقدی و غیرنقدی مردم به مددجویان کمیته امداد این شهرستان از آغاز هفته احسان و نیکوکاری تاکنون خبر داد.

کمک میلیاردی دزفولی ها به جشن نیکوکاریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ مهران خوشبخت، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول اظهار داشت: هفته احسان و نیکوکاری از 14 اسفندماه در سراسر کشور آغاز شده و با وجود اینکه زمان کمی از آغاز این هفته می گذرد تاکنون 1،5 میلیارد ریال کمک غیرنقدی و 500 میلیون ریال کمک نقدی در دزفول جمع آوری شده است.
 
وی افزود:19 اسفندماه زنگ نمادین نیکوکاری در مدرسه راهنمایی سیادت فرهنگ شهر نواخته می شود و پس از آن در 19 اسفندماه نیز 20 پایگاه کمیته امداد در سطح شهر مستقر خواهند شد.
 
رئیس کمیته امداد دزفول بیان کرد:6 هزار و 500 خانوار مددجوی زیر پوشش کمیته امداد دزفول در آستانه آغاز سال نو نیازمند پوشاک و کمک های نقدی می باشند که از مردم نوع دوست انتظار می رود از این قشر ضعیف و نیازمند حمایت کنند.
 
خوشبخت با بیان اینکه 60 درصد خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد دزفول به دلیل فوت سرپرست ، بدون سرپرست می باشند گفت: این خانوارها نیازمند حمایت های بیش تری هستند و انتظار می رود مردم نیک اندیش کمیته امداد را در کمک به آنان یاری کنند.
 
وی با اشاره به برپایی پایگاه نیکوکاری در روز جمعه آینده در مصلای امام علی (ع) اذعان کرد: سال گذشته مردم دزفول در هفته نیکوکاری 2 میلیارد ریال کمک جنسی و 500 میلیون ریال کمک نقدی به مددجویان کمیته امداد اهدا کردند.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.