اهواز؛

تکمیل فرهنگسرای ماهشهر با اختصاص اعتبار

سرپرست فرهنگ و ارشاد ماهشهر از اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور تکمیل فرهنگسرای بزرگ این شهرستان در ۳ طبقه و به مساحت ۳ هزار و ۸۰۰ مترمربع خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ پریسا مصطفایی، سرپرست فرهنگ و ارشاد ماهشهر اظهار داشت: امسال سال پرکاری برای ماهشهر در سطح استان خوزستان بود چرا که این شهرستان بیش ترین تعداد تئاتر بر روی صحنه را به خود اختصاص داد.

وی افزود: متاسفانه برخی مسئولان با به‌کارگیری هنرمندان خارج از استان، ذائقه مردم را تغییر داده‌اند به همین منظور در ابتدای کار، جلساتی را با نماینده مجلس، فرماندار، شهردار و مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان با هدف توجه بیش تر برای به کارگیری هنرمندان بومی برگزار کردیم.

مصطفایی تصریح کرد: در مرحله اول از هنرمندان توقع داریم با توجه به حمایت‌های صورت گرفته آن ها نیز دست خود را خالی نگذارند و با مطالعه، تمرین و ارائه آثار با کیفیت؛ خود را در سطح شهرستان، استان و کشور مطرح سازند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد ماهشهر اذعان داشت: همچنین وظیفه مسئولان نیز حمایت مادی و معنوی است چراکه هنرمندان نیازمند دیده‌شدن هستند و مسئولان باید با مهیاکردن زمینه دیده شدن آثار، برای آنان قوت قلب باشند؛ در این میان مردم نیز با حضور خود در محل اکران نمایش‌ها حامی فرزندان شهرشان می‌شوند.

وی با اشاره به برخی معضلات ماهشهر در زمینه آسیب‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: در جلساتی که با مسئولان شهرداری و فرمانداری برگزار شد برای مقابله با معضلات اجتماعی چون اعتیاد، مباحث تربیتی و سایر امور اجتماعی با بهره‌گیری از تئاتر خیابانی در محل‌های عمومی هم چون پارک‌ها اعلام آمادگی کردیم.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.