کارشناس فوتبال کشورمان گفت: امید ابراهیمی و میلاد زکی پور نقش نعیین کننده ای در این دیدار برای استقلال خواهند داشت.

محصص:نقش ابراهیمی و زکی پور در دیدار امروز تعیین کننده است/هوش و ذکاوت کی روش مثال زدنی استمرتضی محصص در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد دیدار امروز استقلال و سایپا بیان کرد: به طور حتم در نیمه اول، بازی نزدیکی را از دو تیم شاهد خواهیم بود، سرمربیان دو تیم در بین دو نیمه کارسختی را برای پیاده کردن اهداف تاکتیکی خود دارند چرا که هر دو تیم نیاز مبرمی به برد در این دیدار حساس دارند و جدا از آن هر دو تیم بازیکنان با کیفیتی را در اختیار دارند که به همین دلیل می توان انتظار یک بازی زیبا داشت.

وی درباره نبود بازیکنان تاثیر گذار سایپا در این دیدار گفت: سایپا هموازه جزء یکی از منسجم ترین تیم های لیگ بوده است و در طول این سال ها فراز نشیب زیادی داشته است، این تیم از لحاظ مالی جزء تیم های متمول لیگ است. سایپا با در اختیار داشتن بازیکنان سرعتی می تواند روی ضد حمله موقعیت های خطرناکی را روی دروازه استقلال ترتیب دهد. اعتقادم بر این است این دیدار برای شاگردان منصوریان از اهمیت به سزایی برخوردار خواهد بود، جدا از آن امید ابراهیمی و میلاد زکی پور نقش نعیین کننده ای در این دیدار برای استقلال خواهند داشت.

محصص در ادامه تصریح کرد: شاگردان منصوریان به راحتی هر چه تمام تر می توانند چند تاکتیک مختلف را در حین بازی اجرا کنند که همین موضوع یک برگ برنده برای استقلال است و شک نداشته باشید با حضور پرشور هواداران و بازیکنان کلیدی دو تیم یک دیدار سراسر هجومی را از دو تیم شاهد خواهیم بود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره حضور کی روش در ایران تصریح کرد: کارلوس کی روش اشراف خوبی بر بازیکنان تیم ملی دارد چون وی به دنبال این است که با نفرات تاثیر گذار در دوحه به مصاف شاگردان خورخه فوساتی برود. به نظر من سرمربی تیم ملی از هوش و ذکاوت بالایی برخوردار است و به دنبال بازیکنانی است که در آینده گره گشای مشکلات تیم ملی باشند.

مربی اسبق استقلال در پایان عنوان کرد: تیم ملی قرار است در روزهای پایانی سال 95 یک بازی تدارکاتی را با عراق پشت درهای بسته برگزار کند و معتقدم دلیلی ندارد که تمام دنیا بدانند که کی روش با چه تفکراتی می خواهد مقابل قطر بازی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار