مرحله استانی سومین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای با شرکت ۳ هزار و ۴۰۰ دانش آموز دختر و پسر در چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ خدایار قاسم پور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله استانی سومین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای از ۲۳ بهمن ماه امسال در شهرکرد آغاز شد و تا ۲۱ اسفند جاری ادامه دارد.
 
وی افزود: یک هزار و ۸۰۰ دانش آموز دختر و یک هزار و ۶۰۰ دانش آموز پسر مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم به مرحله استانی سومین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای راه پیدا کردند.
 
قاسم پور اضافه کرد: این مسابقات در ۱۵ رشته ورزشی از جمله هندبال، تنیس روی میز، والیبال، بسکتبال، بومی محلی، بدمینتون، فوتسال، طناب زنی، شطرنج، دوومیدانی و شنا در سالن‌های ورزشی شهید فهمیده، سعدی، عفاف و شهدای شهرکرد در حال برگزاری است.
 
وی با بیان برگزاری مرحله کشوری سومین المپیاد ورزشی مدارس در تابستان سال آینده افزود: استان چهارمحال و بختیاری در ۲ دوره گذشته میزبان مرحله کشوری مسابقات قهرمانی دو و میدانی و شنای دانش آموزان بوده است.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار