هفته پایانی لیگ برتر فوتسال؛

گیتی پسند قهرمان لیگ برتر فوتسال شد

هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری دیدارهای هفته بیست و ششم و قهرمانی گیتی پسند اصفهان پس از سه فصل سیطره وحید شمسایی بر جام قهرمانی به پایان رسید.

گیتی پسند قهرمان لیگ برتر فوتسال شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتسال گیتی پسند در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر فوتسال با پیروزی 5 بر صفر مقابل یاسین پیشرو قم عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کرد.

شایان ذکر است؛ مهدی جاوید ملی پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان با ۳۶ گل زده عنوان آقای گلی لیگ برتر را کسب کرد.
 
گیتی پسند اصفهان ۵ – ۰ یاسین پیشرو قم
 
گلها: اسماعیل پور(۲) ،مورنو(۲) ،حسن زاده
 
در حساس ترین و مهمترین بازی فصل تیم گیتی پسند اصفهان یک گام با قهرمانی فاصله داشت و باید مقابل یاسین پیشرو قم به برتری می رسید. تیم اصفهانی گیتی پسند که سه سال بود در هفته پایانی در رسیدن به قهرمانی ناکام می مامد و تیم های شمسایی این عنوان را از ان خود می کرد، بازی را هحومی اغاز کرد و با گل زیبای اسماعیل پور از حریف پیش افتاد. در ادامه هر دو تیم برای رسیدن به گل تلاش کردند اما با وجود رسیدن اصفهانی ها به تیرک دروازه ، نتیجه نهایی نیمه اول همان یک بر صفر بود. در نیمه دوم تیم یاسین پیشرو برای محقق کردن ارزوی تعقیب کنندگان بازی را خوب شروع کرد و تیم اصفهانی را تحت فشار قرار داد اما اسماعیل پور بار دیگر به داد رضا لک رسید تا این تیم با زدن گل دوم امید و انگیزه یاسین پیشرو را از بین برد تا تیم گیتی پسند به گلهای بعدی رسیده و اختلاف را به پنج برساند. بعد از گل پنجم اصفهانی ها بازی را اداره کردند تا در نهایت با حساب پنج بر صفر به برتری برسند و برای دومین بار در تاریخ خود به تنوان قهرمانی باشگاههای فوتسال ایران دست یابند.
 
شهرداری ساوه ۵ – ۴ فرش آرا مشهد
 
گلها: وطن خواه(۳) ،رهنما ،مروتی(شهرداری) / سروری ،بهادری ،شریف زاده ،اسعدی(فرش آرا)
 
تیم فوتسال شهرداری ساوه با برتری در خانه مقابل فرش ارای مشهد در رده پنجم جدول به کار خود پایان داد. تیم شهرداری ساوه که در فصل جاری از دسته اول به لیگ برتر صعود کرده بود، در نیم فصل دوم یکی از بهترین تیم ها از نظر اماری بود و با برتری مقابل مدعیان جدول نظیر، دبیری و تاسیسات، در جدول صعود کرد و در هفته پایانی با برد میهمان مشهدی خود موفق شد کار بزرگی کرده و در مکان ششم جدول به کار خود پایان دهد. دیدار شهرداری و فرش ارا تنها برای تعیین جایگاه دو تیم اهمیت داشت و شهرداری ساوه با برتری در این بازی ششم شد و فرش ارا در مکان نهم به لیگ پایان داد.
 
مقاومت البرز ۱ – ۵ ملی حفاری ایران
 
گلها:بخشی فر(مقاومت) / طالبی(۲) ،رفیعی پور ،حفیظی(حفاری)
 
در کرج تیم حفاری هم مقابل میزبانش برد تا تمام تیم های بالای جدول مقابل حریفانشان به برد برسند. تیم حفاری در نیمه اول هنوز اندک امیدی برای قهرمانی داشت اما بازی در نیمه اول با تساوی به پایان رسید. با مشخص شدن برد گیتی پسندی ها در نیمه دوم اهوازی ها ناامید از قهرمانی برای ماندن در رده چهارم جنگیدند و موفق شدند با زدن گلهای برتری ، با نتیجه ۵-۱ به برتری رسیده و در مکان چهارم بالاتر از مداقع عنوان قهرمانی باقی بمانند.
 
توسعه الوند قزوین ۴ – ۱ دانشگاه آزاد تهران
 
گلها:محمدی(۲) ،عبداللهی(توسعه) / فرهمند(دانشگاه آزاد)
 
در اخرین و بی تاثیر ترین بازی لیگ هم دو تیم از پیش سقوط کرده توسعه الوند قزوین و دانشگاه ازاد تهران در قزوین به مصاف هم رفتند. این دو تیم هشت امتیازی در اوج نا امیدی برای اخر نشدن با هم رقابت کردند و تیم میزبان با وجود تساوی در نیمه اول، در وقت دوم موفق شد با حساب ۴-١ تیم دانشگاه ازاد تهران را شکست دهد تا به عنوان تیم سیزدهم لیگ برتر، به همراه دانشگاه ازاد تهران به لیگ یک سقوط کند.
 
شهروند ساری ۳ – ۴ تاسیسات دریایی تهران
 
گلها:طاهری ،مرتضوی ،ره انجام(شهروند) / عروجی(۳) ،وفایی ،شجری
 
در دیگر دیدار تیم های بالاجدولی تاسیسات دریایی تهران هم مقابل شهروند ساری در قلعه عقابها به برتری رسید. در این دیدار تیم شهروند ساری بازی را با حمایت هوادارانش بهتر اغاز کرد و به گل هم رسید اما تیم با تحربه تاسیسات با استفاده از ضربات پنالتی نقطه دوم به بازی بازگشت و توانست با برتری ۵-٣ به بازی خاتمه دعد. تیم تاسیسات با نتایج بسیار بد در جام باشگاههای جهان و جام باشگاههای اسیا و نتایج بد لیگ برتر فصل کابوس واری را سپری کرد اما با دو برد در دو هفته پایانی لیگ را با برد خاتمه داد. تیم شهروند هم با این شکست در مکان هفتم جدول باقی ماند.
 
دبیری تبریز ۸ – ۲ آذرخش بندرعباس
 
گلها: اصغری مقدم ،احمدی(۳) ،فخیم ،حنیفی ،قزوینی پور(۲)(دبیری) / زاهدی(۲) (آذرخش)
 
تیم فوتسال دبیری تبریز به عنوان دومین مدعی عنوان قهرمانی هر کاری در این هفته باید میکرد کرد اما دستش از جام کوتاه ماند. در تبریز تیم دبیری تبریز که یک امتیاز کمتر از صدرنشین داشت برای رسیدن به قهرمانی به برد اذرخش و توقف گیتی پسند نیاز داشت. شاگردان اصغری مقدم بازی را در اختیار گرفتند و موفق شدند در همان نیمه اول نسخه اذرخش را بپیچند. اما برد تیم کیتی پسند این تیم ادری را در کسب جام ناکام نهاد تا تیم دبیری با وجود برتری پرگل ٨-٢ به عنوان نایب قهرمانی لیگ هجدهم قناعت کند.
 
ارژن شیراز ۰ – ۲ مس سونگون
 
گلها:سوفات ، عزتی
 
دیگر تیم تبریزی مدعی هم در حسرت قهرمانی ماند. تیم مس سونگون ورزقان در حالی که برای قهرمانی کار سختی داشت و باید ضمن برد ارژن در شیراز، منتظر ناکامی دبیری و گیتی پسند هم می ماند. شاگردان افضل بدون مربی خود بازی را بردند اما انها هم مانند همشهری خود یک گام برای قهرمانی کم اوردند تازجام در اصفهان تحویل گیتی پسند اصفهان شود. مس سونگون با حساب دو بر صفر از سد ارژن شیراز گذشت و در مکان سوم جدول قرار گرفت.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار