کرمانشاه؛

کشف 40 مورد سرقت در شهرستان کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح پيشگيری از سرقت و پاکسازی نقاط آلوده خبر داد و گفت: در اجرای این طرح 40 مورد سرقت کشف شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ "رضا شیرزادی"گفت: هدف از اجرای طرح پيشگيری از سرقت، بالا بردن احساس امنيت و آرامش در سطح  شهرستان و جلب رضايت عمومی شهروندان است که پلیس این شهرستان توانست طی 48 ساعت گذشته در راستای اجرای این طرح سه سارق حرفه ای را دستگیر کند.
وی افزود: در ایام پایانی سال، شهرستان کرمانشاه به عنوان مرکز فعالیت های اقتصادی استان با حجم زیادی از شهروندان که برای خرید به این شهرستان مراجعه می کنند روبه رو می شود که به جهت ایجاد محیطی امن برای شهروندان و کسبه، انتظامی این شهرستان پس از تجزیه و تحلیل مکان و زمان جرایم رخ داده، شناسایی محل های جرم خیز و پر تردد با اتخاذ تدابير لازم و تغییر تاکتیک از جمله افزايش گشت هاي ویژه موتوري، بکار گیری اکیپ های کار آزموده از یگان امداد و فوریت های پلیسی 110 و گشت های نامحسوس با تمام توان طرح تشدید پیشگیری از سرقت را طی 48 ساعت گذشته به اجرا در آورد.
 این مقام انتظامی ادامه داد: در راستاي اجراي این طرح، پلیس شهرستان موفق به دستگيري 19 نفر سارق شد که در بازجویی های اولیه 40 مورد انواع سرقت، شامل 13 مورد کشف خودرو، 11 مورد سرقت قطعات و محتويات داخل خودرو، 9 مورد اماکن خصوصی، دو مورد سرقت کابل برق و دو مورد سایر سرقت ها کشف شده است.
سرهنگ شیرزادی عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح کلانتری 20 حافظیه با گشت هدفمند و تمرکز بر توانایی کارکنان مجرب  خود موفق شد یکی از سارقان حرفه ای خودرو و قطعات خودرو را با کمک دوربین های مداربسته و پوشش اطلاعاتی وسیع دستگیر که متهم در بازجویی های مقدماتی پلیس به 10 مورد سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد، همچنین کلانتری 17 بعثت دو نفر سارق حرفه ای را حین سرقت دستگیر کرده است.
وی در پایان با اشاره به رضايتمندي شهروندان از اجراي اين طرح‌ها، از همکاري صميمانه مردم تشکر کرد و گفت: طرح مبارزه با سرقت به طور متناوب با تغییر تاکتیک و برنامه ریزی دقیق برای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان کرمانشاه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار