آرزوی یک کودک سرطانی دیگر برآورده شد

یک کودک مبتلا به بیماری سرطان اهل ایذه که آرزوی خود را معلم شدن و تدریس به دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی عنوان کرده بود، با ابتکار مدیر دبستان غیر انتفاعی دخترانه امام حسین(ع) اهواز به آرزوی خود رسید.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  در ادامه برنامه محقق ساختن آرزوی کودکان مبتلا به سرطان توسط مؤسسه پنجمین فصل قشنگ، یک کودک مبتلا به بیماری سرطان اهل ایذه که آرزوی خود را معلم شدن و تدریس به دانش آموزان پایه ششم ابتدایی عنوان کرده بود، با ابتکار مدیر دبستان غیر انتفاعی دخترانه امام حسین(ع) اهواز به آرزوی خود رسید.
این کودک با حضور در محل دبستان به آرزوی بزرگ خود رسید و یک روز شاد را تجربه کرد. به افتخار کودک، ابتدای ورود به دبستان سرودی از سوی گروه موزیک نیروی انتظامی نواخته شد و حین نواخته شدن موزیک کودک در میان تشویق دانش آموزان دبستان همراه با شاخه گل رز وارد مدارسه شد.
 
این کودک در ادامه وارد دفتر مدیریت دبستان شده و مورد استقبال مدیر دبستان قرار گرفت. پس از گفتگوی کوتاه به اتفاق مدیر، کودک مهربان به سمت اتاق معلمان هدایت شد و به عنوان معلم جدید به سایر معلمان معارفه شد.
 
او پس از امضای نمادین دفتر حضور معلمان در کنار خاله آرزوها به سمت کلاس درس حرکت کرد. یکی از ابتکارات جالب دبستان وجود نوشته‌های اخلاقی میان راه پله بود که کودک در حین حرکت به سمت کلاس آنها را با خاله آرزوها تکرار می‌کرد.
هنگام ورود کودک به کلاس همه دانش آموزان به احترام او ایستادند و کلاس درس آغاز شد. در طول برنامه کودک با فضای تدریس آشنا شده و تکالیف دانش آموزان را کنترل کرد.

در ادامه تدریس به منظور جذابیت بخشیدن به برنامه ریاست اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز به عنوان شاگرد در محل کلاس حضور یافت و به سوالات دانش آموز معلم پاسخ داد.
سپس با پایان درس معلم، مسئولان اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز و دبستان غیرانتفاعی دخترانه امام حسین(ع) اهواز در محل جایگاه حضور یافته و جوایزی به رسم یادبود توسط دکتر رئیسی ریاست اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز و صافدل مدیر مجتمع امام حسین(ع) به کودک معلم اهدا شد.
در پایان مراسم، کودک معلم، یک نهال مثمر به رسم یادبود در محل دبستان کاشت.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/
برچسب ها: کودک سرطانی ، سرطان ، آرزو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی از تربت
۰۸:۱۶ ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
دمتون گرم
آخرین اخبار