زاهدان؛

دستگیری اعضای باند سارقان به عنف در زاهدان

جانشین انتظامی شهرستان زاهدان از موفقیت ماموران این شهرستان در شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان به عنف خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ رضا زینلی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقر ه سرقت کیف و گوشی های تلفن همراه  و شکایات متعدد مالباختگان نظر به اهمیت موضوع تیمی از عوامل زبده و تخصصی کلانتری 11 دانشگاه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و در نظر گرفتن محدوده زمانی و مکانی سرقت ها و اقدامات فنی پلیسی سرنخ هایی از این سارقان بدست آورده و متوجه شدند که این سرقت ها توسط تیمی سه نفره و با یک دستگاه موتور سیکلت صورت می گیرد. 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازبینی از فیلم های دوربین های مداربسته مشخص شد که سارقان با اعمال خشونت آمیز اموال شهروندان را به سرقت می برند، خاطرنشان کرد: سرانجام ماموران این سارقان را در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی حین سرقت دستگیر کردند. 

وی تصریح کرد: سارقان که دو جوان 18 ساله بودند در اعترافات خود به 37 فقره انواع کیف قاپی، موبایل قاپی و سرقت قطعات و محتویات خودرو های شهروندان با همدستی یکی دیگر از دوستانشان اعتراف کردند. 

سرهنگ زینلی در پایان ضمن اشاره به دستگیری همدست این سارقان در مخفیگاهش از همه شهروندان خواست تا با جدی گرفتن هشدارهای پلیسی و حمل نکردن اشیاء قیمتی و مبالغ بالای وجوه نقد در سطح شهر زمینه را برای ارتکاب اعمال مجرمانه سارقان  فراهم نکنند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
وقتی دنیا دارد با پیشرفته ترین دستگاه ها کار می کند فارغ التحصیل دانشگاه های ما حتی اگر ایده خوبی داشته باشند ومحصول هم به بازار عرضه کنند . طرف مقابل ظرف مدت کوتاهی بهتر از آن را تولید می کند وجایی برای رقابت باقی نمی ماند ما باید تجهیزات داخلی و دستگاه های تولید مواد اولیه پیشرفته ایی داشته باشیم. چون جوانان ما زاقعاً باهوش اند.
آخرین اخبار