الخلیفه: پذیرفتن حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان سخت است

در پی شکست سنگین پاری سن ‍ژرمن مقابل بارسلونا و حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا رئیس این باشگاه پذیرش حذف این تیم از لیگ قهرمانان را بسیار دشوار توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،پس از شکست ۶ بر ۱ پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا ناصر الخلیفی رئیس این باشگاه گفت: " قبول حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان بسیار دشوار است. "

او گفت: "حتی اگر باید دو پنالتی برای ما گرفته می‌شد، ما دنبال عذر و بهانه نیستیم. ما در نیمه اول خوب بازی نکردیم. پس از پیروزی ۴ - ۰ در بازی رفت، قبول کردن شکست ۶ - ۰ در بازی برگشت، بسیار دشوار است. اما چاره‌ای نداریم.
پس از پیروزی ما در بازی رفت، هدف رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی منطقی بود، اما ما می‌دانیم در فوتبال که این چیز‌ها معنی ندارد.

وی افزود، ما سعی کردیم تمام تلاش خود را به کار ببندیم، نتوانستیم صعود کنیم، اما همچنان به کار خود ادامه خواهیم. دریافت سه گل در هفت دقیقه هنگامی که ما بعد از ۸۸ دقیقه ۳ - ۱ بودیم، بسیار سخت است.

من هنوز با بازیکنان صحبت نکرده ام، آن را در زمان مناسب است. همه ناراحت هستند، این طبیعی است. ما قصد داریم خودمان را آرام کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار