قزوین؛

دیدار استاندار با رئیس فدراسیون ورزش های همگانی

استاندار قزوین با علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش های همگانی دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ علی مجدآرا در این دیدار از عملکرد شورای ورزش استان اظهار رضایت کردو گفت : تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شده و برنامه های خوبی برای شهرستانهای استان در نظر گرفته شده است که جای بسی قدردانی دارد.
 
وی همکاری و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی را  برای توسعه ورزش ضروری دانست و گفت : تلاش همه دستگاه ها برای  فرهنگ سازی ورزش برای کارکنان و مردم جامعه ضرورت دارد .

وی بیان کرد: با توجه به وجود سند توسعه ورزش همگانی، امسال از برنامه های سالیانه نیز جلوتر هستیم  و با تداوم این وضعیت به اهداف برنامه در این افق دست خواهیم یافت.

فریدون همتی هم در این دیدار گفت :  تجربیات و نوآوری های خوبی در زمینه ورزش های همگانی در کشور و استان وجود دارد.
 
وی شرایط ورزش های همگانی در استان  را مطلوب دانست  و گفت :  مجموعه خوبی مدیریت امر را برعهده دارند.
 
همتی اضافه کرد : علی رغم فعالیت های خوبی که در این حوزه انجام گرفته ،انتظارات در این زمینه بالا است و مسئولین امر باید بیشتر تلاش کنند.
 
استاندارگفت : توجه به سلامت جامعه باعث کاهش هزینه های مادی و معنوی می شود و این امر از مسیر ورزش های همگانی امکان پذیر است.
 
همتی با اشاره به اینکه بی تحرکی، زندگی ماشینی و شرایط کار امروز نیاز به ورزش همگانی را در جامعه بیش از پیش کرده است ، از شهروندان خواست در هفته یک روز راهپیمایی داشته باشند.

در پایان این دیدار محمد مشهدی آقایی از سوی رییس فدراسیون ورزش های همگانی کشور بعنوان عضو شورای راهبری ورزش های همگانی کشور منصوب شد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.