تقابل‌های پرسپولیس - استقلال خوزستان به روایت آمارو ارقام

تیم فوتبال پرسپولیس امروز(پنج شنبه) از ساعت 17:30 میزبان شاگردان پورموسوی است.

تقابل‌های پرسپولیس - استقلال خوزستان به روایت آمارو ارقامبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛تیم فوتبال پرسپولیس امروز(پنج شنبه) از ساعت 17:30 میزبان شاگردان پورموسوی است.

عددنگاری بازی پرسپولیس - استقلال خوزستان

1- تنها بازیکنی از پرسپولیس که سابقه بازی در استقلال خوزستان را دارد، علوان زاده است که امروز در لیست هم نیست.

1- تنها اخراجی بازی دو تیم زنده یاد هادی نوروزی بوده است.

1- مهدی سید صالحی تنها بازیکنی بوده که با پیراهن هر دو تیم در این بازی حاضر بوده است.

2- بهترین گلزن استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس، بیت سعید بوده است که در بازی رفت فصل قبل دبل کرد.

2+1- پرسپولیس تا به حال مقابل استقلال خوزستان صاحب سه ضربه پنالتی شده است که دوتایش را عباس‌زاده به ثمر رسانده است و ماهینی یکی را خراب کرده است.

3- بهترین گلزنان تاریخ پرسپولیس مقابل استقلال‌خوزستان، مهدی طارمی و محمد عباس‌زاده هستند که هر یک به این تیم سه گل زده‌اند.

3- پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان 3 بار موفق به کلین‌شیت شده است که این آمار برای حریف تنها یک بازی بوده است.

5- این برای پنجمین بار است که یک کروات بر روی نیمکت پرسپولیس می نشیند، در چهار بار قبلی (پانادیچ و برانکو) پرسپولیس صاحب یک برد، یک باخت و دو تساوی شده است.

5- پنج بازیکنی که با پیراهن استقلال خوزستان مقابل پرسپولییس به میدان رفته اند و سابقه بازی در پرسپولیس را داشتند، شامل عادل کلاه کج، حسین کعبی، میثم بائو، سید مهدی سید صالحی و روح الله سیف اللهی بوده اند.

6+1- در شش بازی از هفت بازی دو تیم، عبدالله ویسی مربی استقلال خوزستان بوده است و فردا برای دومین بار پورموسوی روی نیمکت این تیم مقابل پرسپولیس می نشیند.

7- طارمی مقابل تیم‌های اهوازی، هفت گل به ثمر رسانده است.

9- پرسپولیس فردا به دنبال نهمین گل خود به استقلال خوزستان است. هشت گل قبلی را تنها چهار بازیکن به ثمر رسانده‌اند.

16- زوج خط حمله استقلال خوزستان 16 گل از 29 گل فصل استقلال را زده اند که البته زهیوی نیم فصل ازین تیم جدا شده است. حسن بیت سعید همانند فصل قبل به دنبال طارمی و کسب رقابت آقای گلی است.

84- آمار کلی طارمی مقابل تیم‌های اهوازی 12 مسابقه، 843 دقیقه، 7 گل و 2 پاس گل و گرفتن یک پنالتی است که نشان می‌دهد طارمی هر 84 دقیقه تأثیر به سزایی در بازی مقابل تیم‌های اهوازی داشته است. طارمی فصل گذشته در تمام بازی‌های مقابل تیم‌های اهوازی موفق به گلزنی شد و در 5 بازی 6 گل به ثمر رساند.

93- در حالی که استقلال خوزستان در فصل قبل در 30 بازی تنها 14 گل خورده بود، اکنون با گذشت 23 بازی، دو برابر کل فصل پیش گل خورده است، گفتنی است جدایی ژسوس و کولیبالی تأثیر به سزایی در این آمار داشته است.

520- عالیشاه در تمامی بازیهای قبلی دو تیم به مدت 520 حاضر بوده و برای اولین بار است که در این دیدار غایب است.

630- تعداد کل دقایق بازی تاریخ این دو تیم است و جالب آنجاست، تنها بازیکنی در تمامی دقایق این بازی حضور داشته است، محمد طیبی کاپیتان امروز استقلال خوزستان بوده است.

نکته ویژه اینکه در حالی که در فصل گذشته پرسپولیس عنوان بهترین خط حمله و استقلال خوزستان عنوان بهترین خط دفاع را داشته‌اند، تا اینجای فصل این پرسپولیس بهترین خط دفاع و دومین خط حمله را داشته و استقلال خوزستان تنها یک گل با بدترین خط دفاع فاصله دارد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار