ژابی آلونسو کفش‌ها را می‌آویزد

ستاره اسپانیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ در پایان فصل جاری از دنیای حرفه‌ای بازی فوتبال خداحافظی می‌کند.

ژابی آلونسو کفش‌ها را می‌آویزدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،ژابی آلونسو هافبک سابق تیم رئال مادرید که این فصل برای بایرن مونیخ بازی می‌کند، اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل جاری از دنیای حرفه‌ای بازی فوتبال بازنشسته شود. 

هافبک ۳۵ ساله بایرن‌مونیخ در این فصل ۲۷ با برای این تیم بازی کرد، از جمله ۱۸۰ دقیقه در دو دیدار رفت و برگشت بایرن مقابل آرسنال که در مجموع به پیروزی ۱۰ - ۲ بایرن انجامید.
آلونسو که اوایل فصل جاری نیز خبرهایی درباره بازنشستگی اش مطرح شده بود صبح امروز (پنجنشنبه) با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «توئیتر» این خبر را تأیید کرد. او نوشت: «با فوتبال زندگی کردم و دوستش داشتم. ورزش زیبا خداحافط».

آلونسو به وب سایت باشگاه بایرن مونیخ گفت: تصمیم ساده‌ای نبود، اما معتقدم که زمان مناسبی است. همیشه به این فکر می‌کردم که هرچه زودتر فوتبال را کنار بگذارم بهتر است. هنوز هم حس می‌کنم شرایط خوبی دارم، اما معتقدم زمان مناسبی برای بازنشستگی است.

هافبک سابق تیم‌های لیورپول و رئال‌مادرید افزود: می‌خواستم در بالاترین سطح به فوتبالم پایان دهم و بایرن‌مونیخ هم در بالاترین سطح است. از اینکه عضوی از خانواده بایرن‌مونیخ هستم و برای این تیم بازی می‌کنم، بی‌نهایت احساس غرور می‌کنم.

آلونسو دوران حرفه‌ای خود را سال ۱۹۹۹ با رئال سوسیه داد آغاز کرد و سپس سال ۲۰۰۴ راهی لیگ برتر شد و در اولین فصل حضور در لیورپول فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد.این بازیکن مطرح سال 2009 نیز آنفیلد را به مقصد برنابئو ترک کرد.
 او در سطح ملی به همراه اسپانیا فاتح جام جهانی ۲۰۱۰ و یورو ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار