معاون کمیساریای سازمان ملل متحد در امور پناهندگان:

ایران نمونه کاملی از کشورهای مهاجر پذیر در جهان است

مراسم اختتامیه طرح تقویت خانواده سالم و پیشگیری از خشونت های خانگی در جامعه پناهندگان افغان در ایران با حضور مسوولين اداره کل اتباع و مهاجرین و خانم استفانی معاون کمیساریای سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در استان قم برگزار شد.

استفانی: ایران نمونه کاملی از کشورهای مهاجر پذیر در جهان می باشد
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان مراسم اختتامیه طرح تقویت خانواده سالم و پیشگیری از خشونت های خانگی در جامعه پناهندگان افغان در ایران با حضور مسئولان اداره کل اتباع و مهاجرین و خانم استفانی معاون کمیساریای سازمان ملل متحد در امور پناهندگان برگزار شد. 

در این مراسم خانم استفانی معاون کمیساریای سازمان ملل متحد در امور پناهندگان با بیان این مطلب که کمیساریای سازمان ملل همواره همبستگی اش را با دولت جمهوری اسلامی ایران در راستای ارائه خدمات به پناهندگان اعلام داشته است بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای مهاجر پذیر که بیش از چهل سال پذیرای پناهندگان بوده است مب تواند نمونه ی کاملی از کشور های مهاجر پذیر در جهان باشد. 

استفانی در ادامه افزود: طبق آمار های ارائه شده تاکنون پناهندگان افغانستانی در ایران از نظر دریافت خدمات آموزشی در سطح قابل قبولی قرار دارند.

این مقام مسئول در امور پناهندگان در پایان نیز با بیان این مطلب که کمیساریای سازمان ملل افتخار داشته که در سال 2016 در تاسیس مرکز خدمات اجتماعی به پناهندگان استان قم مشارکت داشته از فاطمه اشرفی مدیر انجمن حامی بابت ارائه ی خدمات ارزشمندشان به پناهندگان افغانستانی ساکن در ایران تشکر و قدردانی کرد.


گفتنی است در این طرح بیش از 220 تسهیل گر مهاجر پس از آموزش های لازم به بیش 12000 هموطن خود در استان های قم، تهران، مشهد و کرمان مشاوره و ارائه ی خدمت کردند. 


انتهای پیام /
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار