حسینی: مسابقه سختی را پشت سر گذاشتیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد، کار تیمش در مصاف با ذوب‌آهن دشوار بوده است.

حسینیبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛مجتبی حسینی در نشست خبری بعد از دیدار با نفت گفت: بازی مهمی برای ما بود. بعد از چند باخت پیاپی این بازی برای ما خیلی سخت شده بود. جمع کردن بچه ها نیز خیلی از لحاظ روحی و روانی سخت بود که با همت بچه ها و فعل خواستن آنها و حمایت مدیریت تیم را جمع کردیم و بازی خوبی انجام دادیم. در نیمه دوم حاکم مطلق بودیم و قدر فرصت ها را ندانستیم اما از آنها تقدیر می کنم که یک بازی آبرومند را انجام دادند و امیدوارم به روندمان برگردیم.

حسینی افزود: تیمی که جوان هست با یک باخت به این روند دچار می‌شود. ما گل‌های بدی در این چند بازی خوردیم و وقتی عقب می‌افتید کار سخت می شود اما مطمئنم با این حمایت‌ها می توانیم در ادامه نتایج را برگردانیم. ما دیگر بحرانی نداریم چون چهارم هستیم و بحران برای تیمی هست که در حال سقوط است. مطمئنم با همدلی مجموعه علی الخصوص آذری روزهای خوبی در پیش داریم.

وی در مورد داوری تأکید کرد: درباره داور حرف نمی‌زنم. به گواه آنالیز داوری در این بحث مظلوم واقع شدیم و فقط ۵ گل سالم ما را نگرفتند و هیچ‌گاه حرفی نزدم. عادت ندارم درباره داوری حرف بزنم اما از داوران می خواهم اگر یک تیم آدم‌های اهل جنجال نداشت به تیم فوق فشار وارد نکنند.

سرمربی ذوب‌آهن گفت: برای دیدار بعدی‌مان در آسیا فقط ریکاوری می‌کنیم و دیگر زمان نداریم. سعی می‌کنیم بچه ها را برای آسیا آماده کنیم. بچه‌های خوبی داریم و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

حسینی درباره اینکه چرا سومین دیدار این تیم در آسیا هم خارج از ایران برگزار می‌شود، گفت: ما هم متوجه نشدیم؛ این سومین بازی هست که در بیرون هستیم و فشار وحشتناکی را تجربه می کنیم و این هم از شانس من است. ان‌شالله خدا کمک کند.

وی افزود: ما در عمان در زمین اصلی یک تمرین هم نکردیم. نمی‌د‌انم بلیت فروشی چگونه بود اما عمان با عربستان هم مرز است و تماشاگران عربستانی با ماشین می‌آیند، اما ما که نمی توانیم تماشاگر را صادر کنیم. مردم تا فولادشهر نمی‌آیند حالا تا عمان بیایند!

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار