شیراز؛

احداث نخستین مجتمع آموزشی شهرداری‌های کشور در شیراز

ساخت نخستین مجتمع آموزشی شهرداری‌های کشور در شیراز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ خلیل رضائیان معاون عمرانی استاندار فارس گفت: امروز برای اجرای طرح‌های عمرانی در استان فارس نیازمند نیازسنجی و مکان‌یابی برای اجرا هستیم.
 
رضائیان افزود: زمان‌بندی در اجرای طرح‌های عمرانی به عنوان یک نکته مهم باید مورد توجه متولیان و پیمانکاران دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی قرار گرفته و با یک دقت و اسنجام طرح‌ها را در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسانند.
 
معاون عمرانی شهردار شیراز با بیان اینکه مجتمع آموزشی شهرداری شیراز در زمینی به مساحت 18 هزار و 846 مترمربع در دو مرحله ساخته می‌شود، گفت: مرحله نخست این مجتمع شامل پیش‌دبستانی و دبستان بوده و در چهار طبقه ساخته می‌شود.
 
آرش فرج‌زاده بیان کرد: مجتمع بزرگ آموزشی شهرداری شیراز در فاز دوم دارای سالن اجتماعات، سالن ورزشی و همچنین استخر است که با اسکلت بتونی، فناوری‌های روز مهندسی و به طور هوشمند ساخته می‌شود.
 
وی ادامه داد: مدت زمان پیش‌بینی شده برای ساخت مجتمع برگ آموزشی شهرداری شیراز 18 ماهه است و امیدواریم این طرح با برنامه‌ریزی در کمتر از مدت زمان پیش‌بینی شده به پایان رسیده و از سال 97 دانش‌آموزان در این مجتمع مشغول تحصیل شوند.

نخستین مجتمع آموزشی بزرگ شهرداری شیراز امروز به عنوان نخستین مجتمع آموزش شهرداری‌های کشور با حضور معاون عمرانی استاندار فارس و رئیس شورای اسلامی شهر در شیراز آغاز شد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار