طراحی نرم افزار مدیریت ایمنی با صرفه جویی ارزی بالا در کشور

مدیر عامل یک شرکت فناور در حوزه طراحی نرم افزار سیستم مدیریت گفت: نرم افزار مدیریت ایمنی با صرفه جویی ارزی بالا در کشور طراحی شد.

ابراهیم محمدی مدیر عامل یک شرکت فناور در حوزه طراحی نرم افزار سیستم مدیریت در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به طراحی این نرم افزار اظهار داشت: نرم افزار سیستم مدیریت در راستای ارتقای سطح کیفی اقدامات مدیریتی برای اولین بار در کشور طراحی شده است و این کار کاملا بومی است و سبب صرفه جویی ارزی می‌شود.

وی بیان کرد: این نرم افزار در بحث‌های مدیریت محیط زیست و ایمنی کاربرد دارد و در آن تمام الزامات مربوط به ایمنی و نحوه مدیریت بحرانی اورده شده است و نرم افزار کمک حال مدیران سازمان‌های محیط زیست و ایمنی است.

محمدی عنوان کرد: اثر گذاری این نرم افزار جامع بالا است و نظارت و کنترل سیستم را تقویت می‌کند، باتوجه به اینکه نمونه خارجی این نرم افزار گران است، ارز آوری خوبی برای کشور به همراه می‌آورد.

وی تاکید کرد: با جاری سازی و به روز رسانی این نرم افزار بسیاری از حوادث کاهش پیدا می‌کند و سطح کیفی سلامت و نظارت افزایش می‌یابد و ایمنی تقویت می‌شود.

مدیر عامل این شرکت فناور اظهار داشت: این نرم افزار در نیروگاه‌های گیلان و پتروشیمی طی یک تفاهم نامه نصب شده است. 

وی گفت: هزینه طراحی این نرم افزار ۳۰۰ میلیون تومان است که بخشی را شرکت و قسمتی دیگر را از طریق تسهیلات ویژه شرکت‌های دانش بنیان تامین کرده ایم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار